| Název předmětu | Člověk a jeho svět 3 |
|---|---|
| Kód předmětu | KPV/PZCS3 |
| Organizační forma výuky | Cvičení |
| Úroveň předmětu | Magisterský |
| Rok studia | nespecifikován |
| Semestr | Zimní |
| Počet ECTS kreditů | 4 |
| Vyučovací jazyk | Čeština |
| Statut předmětu | Povinný |
| Způsob výuky | Kontaktní |
| Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
| Doporučené volitelné součásti programu | Není |
| Vyučující |
|---|
|
| Obsah předmětu |
|
nespecifikováno
|
| Studijní aktivity a metody výuky |
| nespecifikováno |
| Výstupy z učení |
|
Předmět se zaměřuje na přírodovědně-vlastivědné učivo vztažené k místnímu regionu (místní krajině). V teoretické rovině vychází z koncepce regionálního principu ve vzdělávání. V praktické části je akcentováno poznávání vlastivědných a přírodovědných (ekosystémový přístup) vazeb ve skutečné krajině. Studenti následně vytvářejí svůj vlastní návrh přírodovědně-vlastivědné terénní výuky pro žáky 1. stupně ZŠ v okolí univerzity a tuto modelovou výuku realizují. Důraz je kladen na práci s konceptem ,,místa" a jeho didaktickým využitím převážně v oblasti afektivních výchovně-vzdělávacích cílů. Snahou je, aby se takto koncipovaná integrovaná terénní výuka opírala o environmentální výchovu a směřovala k formování environmentálně gramotných jedinců.
|
| Předpoklady |
|
nespecifikováno
|
| Hodnoticí metody a kritéria |
|
nespecifikováno
|
| Doporučená literatura |
|
|
| Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
| Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
|---|