Vyučující
|
-
Kuprová Klára, PhDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Metodika základního plaveckého výcviku, korekční cvičení pro odstranění nejčastějších chyb, záchrana tonoucích. Hospitace ve výuce plavání - kojenci, MŠ, ZŠ.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogické metody (diskuze, rozhovor, brainstorming), Pozorování, Nácvik pohybových a praktických pracovních dovedností
- Účast na výuce
- 14 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 10 hodin za semestr
- Semestrální práce
- 5 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Výuka předmětu je zaměřena na metodiku základního plaveckého výcviku, komplex záchrany tonoucích a zásady první pomoci. Součástí je i účast ve výuce plavání v plavecké škole.
Student bude schopen vést výuku plavání dle správného metodického postupu .
|
Předpoklady
|
Student je dobrým plavcem.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Praktická demonstrace získaných dovedností, Didaktický test, Hospitace
Podmínkou zápočtu je zvládnutí didaktických postupů při výuce základního plavání, včasné odevzdání seminární práce
|
Doporučená literatura
|
-
ČECHOVSKÁ, I., MILER, T. Plavání. 1. Vyd. Praha : Grada, 2001..
-
ČECHOVSKÁ, I. Plavání dětí s rodiči. 1. vyd. Praha : Grada, 2002..
-
MILER, T. Branně tělovýchovné aktivity. 1. vyd. Praha: SPN, 1984..
|