Vyučující
|
-
Kuprová Klára, PhDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Přednášky: 1. Funkce managementu rozhodování, plánování, organizování, koordinace, motivování a vedení lidí, kontrola a její formy. 2. Plánování, strategické plánování, SWOT analýza, poslání, vize. 3. Komunikace, komunikační bariéry, asertivita, informační systémy pro řízení. Řízení, vedení lidí, koučování, týmová práce. 4. Řízení lidských zdrojů. Základní aktivity, role manažerů při jednotlivých činnostech řízení lidských zdrojů. 5. Profil manažera, osobnostní charakteristiky a předpoklady pro úspěšný výkon manažerské funkce. 6. Manažerské rozhodování, postupy, metody, nástroje. 7. Organizační struktura a projektování organizace. Provozní (operativní) management. Management hodnotového řetězce. Cvičení: 1. Prezentace organizátorů úspěšných sportovních akcí. 2. Prezentace organizátorů úspěšných sportovních akcí. 3. Prezentace organizátorů úspěšných sportovních akcí. 4. Tvorba a konzultace jednotlivých studentských projektů. 5. Prezentace projektů. 6. Prezentace projektů.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Samostatná práce studentů (studium textů, literatury, problémové úkoly,výzkum, pisemná práce), Přednáška, Cvičení
- Účast na výuce
- 28 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 25 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětu je seznámení studentů s organizací a řízením sportovních akcí.
Student získá odborné kompetence ve smyslu kurikula akreditovaného oboru.
|
Předpoklady
|
Nejsou vyžadovány.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Prezentace osvojených vědomostí formou referátu
Účast na cvičeních, vypracování a prezentace zadaného projektu.
|
Doporučená literatura
|
-
BLAŽEK, L. Management. Organizování, rozhodování, ovlivňování. Praha: Grada, 2014. ISBN 978-80-247-4429-2.
-
ČÁSLAVOVÁ, E. Management v tělesné výchově a sportu. Praha : UK, 2004. ISBN 80-246-0050-1.
-
KUNZ, V. Sportovní marketing CSR a sponzoring. Praha: Grada, 2018. ISBN 978-80-271-0560-1.
-
SVOZILOVÁ, A. Projektový management. Praha: Grada, 2006. ISBN 80-247-1501-5.
|