| 
        Vyučující
     | 
    
        
            
                - 
                    Hastrdlová Šárka, Mgr. Ph.D.
                
 
            
         
     | 
    | 
        Obsah předmětu
     | 
    
        Témata: Feedback, Selling more
         
         
     | 
    | 
        Studijní aktivity a metody výuky
     | 
    
        
        Dialogické metody (diskuze, rozhovor, brainstorming), Samostatná práce studentů (studium textů, literatury, problémové úkoly,výzkum, pisemná práce), Aktivizující  metody (simulační, situační, inscenační metody, dramatizace, hraní rolí, manažerská hra), E-learning
        
            
                    
                
                    
                    - Účast na výuce
                        - 28 hodin za semestr
                    
 
                
             
        
        
     | 
    
    
        
        
            | 
                Výstupy z učení
             | 
        
        
            
                
                - rozvíjet a upevňovat lexikální a frazelogické jednotky obecného jazyka  - rozvíjet základní jazykové kompetence, především pak poslech a čtení s porozuměním  - rozvíjet formy ústního projevu - diskuse, prezentace  - systematicky upevňovat odbornou slovní zásobu z oblasti hospodářského jazyka   Student získá jazykové dovednosti na prahové úrovni C1 podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky
                 
                Student získá jazykové dovednosti úrovně B2 - C1 podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.   
                 
                
             | 
        
        
            | 
                Předpoklady
             | 
        
        
            
                
                
                Student by měl mít takové vstupní jazykové dovednosti, aby byl schopen po absolvování semestru získat požadovanou jazykovou úroveň podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.    
                
                
                    
                        
                    
                    
                
                
  
             | 
        
        
            | 
                Hodnoticí metody a kritéria
             | 
        
        
            
                
                    
                        Analýza výkonů studenta, Didaktický test, Prezentace osvojených vědomostí formou referátu
                        
                        
                         
                        
                    
                    
                
                 Zápočet:   - účast na seminářích  - absolvování testů v průběhu semestru  - vypracování požadovaných prezentací  - průběžné plnění podmínek zápočtů dle požadavků vyučujících  - samostatná práce s e-learningovými materiály  - úspěšné absolvování zápočtového testu.
                 
             | 
        
    
    | 
        Doporučená literatura
     | 
    
        
            
                
                - 
                    ALLISON, J., J. TOWNEND a P. EMMERSON. The Business Upper-Intermediate. Oxford University Press. Oxford, 2008. ISBN 978-1-4050-8193-1.
                
 
            
                
                - 
                    HEWINGS, M. Advanced Grammar in Use.. Cambridge University Press. Cambridge, 1999. ISBN 0521498686.
                
 
            
                
                - 
                    MURPHY, R. English Grammar in Use, 2.vyd.. Cambridge University Press. Cambridge, 1994. ISBN 0-521-52931-X.
                
 
            
         
         
         
     |