| 
        Vyučující
     | 
    
        
            
                - 
                    Hastrdlová Šárka, Mgr. Ph.D.
                
 
            
         
     | 
    | 
        Obsah předmětu
     | 
    
        UNIT 1: SYSTEMS - describing a system, incident report, safety equipment, operating anual UNIT 2: PROCESSES - describing a process, future shapes, hollow shapes, solid shapes, diagram descripiton UNIT 3: EVENTS - sequence of events, mechanics UNIT 4: CAREERS - planing, job-seeking process, job interviews, CV, cover letters UNTI 5: SAFETY - giving instructions, manuals, incidents, prevention, control and warning systems, vocabularty for automotive and maintenance UNIT 6: PLANNING - cause and effect,  process planning 
         
         
     | 
    | 
        Studijní aktivity a metody výuky
     | 
    
        
        Dialogické metody (diskuze, rozhovor, brainstorming), Samostatná práce studentů (studium textů, literatury, problémové úkoly,výzkum, pisemná práce)
        
            
                    
                
                    
                    - Účast na výuce
                        - 28 hodin za semestr
                    
 
                
             
        
        
     | 
    
    
        
        
            | 
                Výstupy z učení
             | 
        
        
            
                
                - rozvíjet a upevňovat lexikální a frazeologické jednotky obecného jazyka  - rozvíjet základní jazykové kompetence, především pak poslech a čtení s porozuměním - rozvíjet formy ústního projevu - diskuse, prezentace - zahájit systematické upevňování odborné slovní zásoby
                 
                Student získá jazykové dovednosti na rozvinuté úrovni A2 - B1 podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.
                 
                
             | 
        
        
            | 
                Předpoklady
             | 
        
        
            
                
                
                Student by měl mít takové vstupní jazykové dovednosti, aby byl schopen po absolvování semestru získat požadovanou jazykovou úroveň podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.
                
                
                    
                        
                    
                    
                
                
  
             | 
        
        
            | 
                Hodnoticí metody a kritéria
             | 
        
        
            
                
                    
                        Analýza výkonů studenta, Didaktický test, Systematické pozorování studenta
                        
                        
                         
                        
                    
                    
                
                 - aktivní účast na seminářích  - vypracování prezentací  - absolvování testů v průběhu studia 
                 
             | 
        
    
    | 
        Doporučená literatura
     | 
    
        
            
                
                - 
                    BONAMY, David. Technical english. 2nd impression. Harlow, Essex: Pearson Longman, 2008. ISBN 9781405845540.
                
 
            
                
                - 
                    BONAMY, David. Technical English 3. 3th impression. Harlow, Essex: Pearson Longman, 2013. ISBN 9781408229477.
                
 
            
         
         
         
     |