| 
        Vyučující
     | 
    
        
            
                - 
                    Hastrdlová Šárka, Mgr. Ph.D.
                
 
            
         
     | 
    | 
        Obsah předmětu
     | 
    
        Témata: Lidé kolem nás, jak být zdvořilý, pracovní pohovor.    Prohlubování komunikačních dovedností a čtení odborných textů.
         
         
     | 
    | 
        Studijní aktivity a metody výuky
     | 
    
        
        Dialogické metody (diskuze, rozhovor, brainstorming), Samostatná práce studentů (studium textů, literatury, problémové úkoly,výzkum, pisemná práce)
        
            
                    
                
                    
                    - Účast na výuce
                        - 28 hodin za semestr
                    
 
                
             
        
        
     | 
    
    
        
        
            | 
                Výstupy z učení
             | 
        
        
            
                
                Navazuje na bakalářský kurz českého jazyka. Předmět připraví studenty na komunikaci v různých typických situacích při hledání zaměstnání a zprostředkuje způsoby jednání v profesní praxi. Pomůže zlepšit komunikační schopnosti a naučí studenty jednoduše a efektivně komunikovat při jednáních, obchodních schůzkách a konferencích. V rámci konverzačních témat jsou procvičovány všechny čtyři jazykové kompetence: mluvení, čtení, psaní a poslech.   Student získá jazykové dovednosti na rozvinuté úrovni B1 podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.  
                 
                Student získá jazykové dovednosti úrovně podprahová B1 podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.   
                 
                
             | 
        
        
            | 
                Předpoklady
             | 
        
        
            
                
                
                Student by měl mít takové vstupní jazykové dovednosti, aby byl schopen po absolvování semestru získat požadovanou jazykovou úroveň podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.   
                
                
                    
                        
                    
                    
                
                
  
             | 
        
        
            | 
                Hodnoticí metody a kritéria
             | 
        
        
            
                
                    
                        Analýza výkonů studenta, Didaktický test, Systematické pozorování studenta
                        
                        
                         
                        
                    
                    
                
                 Zápočet:   - účast na seminářích  - absolvování testů v průběhu semestru  - vypracování požadovaných prezentací  - průběžné plnění podmínek zápočtů dle požadavků vyučujících  - samostatná práce s e-learningovými materiály  - úspěšné absolvování zápočtového testu.
                 
             | 
        
    
    | 
        Doporučená literatura
     | 
    
        
            
                
                - 
                    ASHLEY, A.  A Handbook of Commercial Correspondence. OUP.Oxford, 1991. ISBN 0-19-457205-6.
                
 
            
                
                - 
                    DYNDA, A., DYNDOVÁ, E. Česko-anglická obchodní korespondence. Pragoeduca, 1995. ISBN 80-85856-29-8.
                
 
            
         
         
         
     |