| 
        Vyučující
     | 
    
        
            
                - 
                    Hotařová Liana, Mgr. Ph.D.
                
 
            
         
     | 
    | 
        Obsah předmětu
     | 
    
        Procvičování kompetencí - ústní projev, poslech, čtení a psaní v rámci tematických celků.    Témata: trh, marketing, investice, daně, turismus.    Semináře budou doplněny o prohlubování znalostí daných gramatických jevů: předložky, kladný a záporný rozkaz,  subjunktiv (přítomný, předpřítomný, minulý a předminulý), členy. Současně je procvičována gramatika v odborných textech.    Před ukončením letního semestru student vypracuje seminární práci v rozsahu nejméně 5 normostran týkající se  některého z probraných témat.     
         
         
     | 
    | 
        Studijní aktivity a metody výuky
     | 
    
        
        Dialogické metody (diskuze, rozhovor, brainstorming), Samostatná práce studentů (studium textů, literatury, problémové úkoly,výzkum, pisemná práce)
        
            
                    
                
                    
                    - Účast na výuce
                        - 56 hodin za semestr
                    
 
                
             
        
        
     | 
    
    
        
        
            | 
                Výstupy z učení
             | 
        
        
            
                
                Předmět připraví studenty na komunikaci v různých typických situacích v zaměstnání a zprostředkuje způsoby jednání  v profesní praxi. Pomůže zlepšit komunikační schopnosti a naučí studenty jednoduše a efektivně komunikovat při jednáních, obchodních schůzkách a konferencích.   
                 
                Studenti získají znalosti v daném předmětu v souladu s cílem a obsahem.
                 
                
             | 
        
        
            | 
                Předpoklady
             | 
        
        
            
                
                
                Student by měl mít takové vstupní jazykové dovednosti, aby byl schopen po absolvování semestru získat požadované jazykové znalosti.
                
                
                    
                        
                    
                    
                
                
  
             | 
        
        
            | 
                Hodnoticí metody a kritéria
             | 
        
        
            
                
                    
                        Analýza výkonů studenta, Didaktický test, Systematické pozorování studenta
                        
                        
                         
                        
                    
                    
                
                 - účast na cvičeních - absolvování testů v průběhu studia - vypracování  prezentací a seminární práce. 
                 
             | 
        
    
    | 
        Doporučená literatura
     | 
    
        
            
                
                - 
                    CASTRO, F. Uso de la gramática espa?ola intermedio. Edelsa. Madrid, 2010. ISBN 978-84-7711-712-4.
                
 
            
                
                - 
                    MACÍKOVÁ, O. a MLÝNKOVÁ, L. Učebnice současné španělštiny 2. díl. Computer Press. Brno, 2007. ISBN 80-251-1739-1.
                
 
            
                
                - 
                    MACÍKOVÁ, O. a MLÝNKOVÁ, L. Učebnice současné španělštiny1. díl.. Computer Press. Brno, 2007. ISBN 978-80-2512-392-8.
                
 
            
                
                - 
                    MACÍKOVÁ, O. a MLÝNKOVÁ, L. Základy ekonomické španělštiny. Edika. Praha, 2017. ISBN 978-80-266-1094-6.
                
 
            
                
                - 
                    PAREJA, M. J. Temas de empresa. Libro del Alumno. Edinumen. Madrid, 2010. ISBN 978-84-959-8669-6.
                
 
            
         
         
         
     |