Vyučující
|
-
Burešová Jitka, Ing. Ph.D.
-
Dvořáček Filip, Ing.
|
Obsah předmětu
|
Přednášky (témata): 1.Historie internetu, internetové prostředí a marketing, e-commerce, internetový marketing, e-marketing, digitální marketing, webové stránky 2.Webové stránky: SEM, SEO, copywriting 3.Marketingové strategie na internetu: See, Think, Do, Care, podstata a modely efektivní komunikace firem na internetu. 4.Nástroje online marketingové komunikace: přímý online marketing, online PR, online WOM, online podpora prodeje 5.Online vyhledávače, online katalogy 6. PPC reklamy, Google Ads, Sklik 7. Google analytics: nástroje, důležité metriky, konverze. 8. E-shop, srovnávače cen 9. Facebook a Instagram: historie a princip, firemní stránky, formáty příspěvků, placená reklama, metriky 10. YouTube a TikTok: historie, reklama, reklamní formáty, metriky 11. LinkedIn: tvorba soukromého profilu, firemní profil, budování komunity, placená reklama 12. Influencer marketing: youtubeři, instagrameři, tiktokeři, placená spolupráce, výběr vhodného influencera, etika Semináře: 1.Úvodní seminář: zadání semestrální práce, vytvoření fiktivní firmy 2.Webové stránky: struktura webu 3.Webové stránky: grafika a copywriting 4.Webové stránky: SEO 5.Tvorba reklamní kampaně 6.Prezentace projektů
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologický výklad (přednáška, prezentace, vysvětlování)
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětu je seznámit studenty s nástroji internetového marketingu, online marketingem, webovými stránkami, online vyhledávači a sociálními médii, která je možno použít pro účely marketingu, se strategiemi online marketingové komunikace a metodami měření spokojenosti a loajality zákazníků na internetu.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Ústní zkouška
Zápočet: docházka, prezentace aktuality, prezentace semestrálního projektu Zkouška: Ústní zkouška
|
Doporučená literatura
|
-
BEDNÁŘ, V. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3320-0.
-
Burešová Jitka. Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím. Praha, 2022. ISBN 978-80-271-4928-5.
-
JANOUCH, V. Internetový marketing. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-2795-7.
-
MILLER, D., et al. How the World Changed Social Media. London: UCL Press, 2016. ISBN 978-1-910634-47-9.
-
SHIH, C. Vydělávejte na facebooku. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2833-6.
-
STUCHLÍK, P. a M. DVOŘÁČEK. Reklama na internetu. Praha: Grada Publishing, 2002. ISBN 80-247-0201-0.
-
Tereza Semerádová, Petr Weinlich. Marketing na Facebooku a Instagramu: Využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky. Brno. 2019.
-
TREADAWAY, Ch. a M. SMITHOVÁ. Marketing na Facebooku. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3337-8.
|