Vyučující
|
-
Hastrdlová Šárka, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Téma: Fair trade
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogické metody (diskuze, rozhovor, brainstorming), Samostatná práce studentů (studium textů, literatury, problémové úkoly,výzkum, pisemná práce), E-learning
- Účast na výuce
- 28 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
- rozvíjet a upevňovat lexikální a frazelogické jednotky obecného jazyka - rozvíjet základní jazykové kompetence, především pak poslech a čtení s porozuměním - rozvíjet formy ústního projevu - diskuse, prezentace - systematicky upevňovat odbornou slovní zásobu z oblasti hospodářského jazyka Student získá jazykové dovednosti na zcela rozvinuté úrovni C1 podle Společného evropského referenčníhorámce pro jazyky.
Student získá jazykové dovednosti úrovně zcela rozvinutá C1 podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.
|
Předpoklady
|
Student by měl mít takové vstupní jazykové dovednosti, aby byl schopen po absolvování semestru získat požadovanou jazykovou úroveň podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Esej, Prezentace osvojených vědomostí formou referátu
Zápočet: - účast na seminářích - absolvování testů v průběhu semestru - vypracování požadovaných prezentací - průběžné plnění podmínek zápočtů dle požadavků vyučujících - samostatná práce s e-learningovými materiály - úspěšné absolvování zápočtového testu.
|
Doporučená literatura
|
-
ALLISON, J., J. TOWNEND a P. EMMERSON. The Business Upper-Intermediate. Oxford University Press. Oxford, 2008. ISBN 978-1-4050-8193-1.
-
HEWINGS, M. Advanced Grammar in Use.. Cambridge University Press. Cambridge, 1999. ISBN 0521498686.
-
MURPHY, R. English Grammar in Use, 2.vyd.. Cambridge University Press. Cambridge, 1994. ISBN 0-521-52931-X.
|