Vyučující
|
-
Neumannová Helena, PaedDr. Ph.D.
-
Vlčková Irena, PaedDr. Ph.D.
-
Herzig Ingo, PhDr. M.A.
|
Obsah předmětu
|
Témata: Konjunktur, Währung, Börse
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogické metody (diskuze, rozhovor, brainstorming), Samostatná práce studentů (studium textů, literatury, problémové úkoly,výzkum, pisemná práce)
- Účast na výuce
- 28 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
- rozvíjet a upevňovat lexikální a frazelogické jednotky obecného jazyka - rozvíjet základní jazykové kompetence, především pak poslech a čtení s porozuměním - rozvíjet formy ústního projevu - diskuse, prezentace - systematicky upevňovat odbornou slovní zásobu z oblasti hospodářského jazyka Student získá jazykové dovednosti na podprahové úrovni B2 podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.
Student získá jazykové dovednosti úrovně podprahová B2 podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.
|
Předpoklady
|
Student by měl mít takové vstupní jazykové dovednosti, aby byl schopen po absolvování semestru získat požadovanou jazykovou úroveň podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Didaktický test, Systematické pozorování studenta
Zápočet: - účast na seminářích - absolvování testů v průběhu semestru - vypracování požadovaných prezentací - průběžné plnění podmínek zápočtů dle požadavků vyučujících - samostatná práce s e-learningovými materiály - úspěšné absolvování zápočtového testu.
|
Doporučená literatura
|
-
Deutsch perfekt. Spotlight-Verlag. München.
-
Markt. Goethe-Institut. München.
-
Bürger a kol. Hospodářský slovník, Č-N, N-Č. Plzeň, 1998.
-
BUSCHA, A. a G. LINTHOUT. Geschäftskommunikation ?Verhandlungssprache. Hueber. München. ISBN 1012598-9.
-
DIENST, L., R KOLL a B. RABOFSKI. Training Deutsch für den Beruf. Hueber. München, 2002. ISBN 3-19-007298-1.
-
ERING, A. a M. MATUSSEK. Geschäftskommunikation ? Besser Schreiben. Hueber. München, 2007. ISBN 1012587-9.
-
FREY, E. Fit fürs Goethe-Zertifikat B2 + CD. Hueber. München, 2007. ISBN 978-31-900187-4-1.
-
FÜGERT, N. DaF im Unternehmen B2. Klett. Stuttgart, 2017. ISBN 978-3-12-676455-1.
-
HERING, A. a M. MATUSSEK. Geschäftskommunikation ?Besser Telefonieren. Hueber. München. ISBN 1012587-8.
-
HÖFFGEN, A. Deutsch lernen für den Beruf.2. vyd.. Hueber. München, 2009. ISBN 19-007245-0.
-
KLOTZ, V. a M. MERKELBACH. Fokus Deutsch B2. Cornelsen. Berlin, 2016. ISBN 978-306-020991-0.
-
MANDERFELD, J., J. MĚŠŤAN a I. ŤUPOVÁ. Jednáme německy. J&M. Písek, 2002. ISBN 80-86154-34-3.
-
SACHS, H. Deutsche Handelskorrespondenz -Neu.. Hueber. Praha, 2009. ISBN 978-3-19-001662-4.
|