Vyučující
|
-
Hájek Vojtěch, PhDr.
-
Ulvr Michal, PhDr. Ph.D.
-
Pažout Jaroslav, doc. PhDr. Ph.D.
-
Melanová Miloslava, PhDr.
-
Svoboda Milan, doc. PhDr. Ph.D.
-
Ulvr Václav, Mgr.
|
Obsah předmětu
|
Proč učit dějiny, jak člověk vnímal čas, měření času, historie mé rodiny, státní svátky, můj region, moje vlast, věci denní potřeby v zrcadle času.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologický výklad (přednáška, prezentace, vysvětlování), Dialogické metody (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Účast na výuce
- 28 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Proč učit dějiny, jak člověk vnímal čas, měření času, historie mé rodiny, státní svátky, můj region, moje vlast, věci denní potřeby v zrcadle času.
Teoretické poznatky a praktické dovednosti z požadované oblasti.
|
Předpoklady
|
Základní orientace v oboru.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Didaktický test, Rozhovor
Průběžná tvorba portfólia, na závěr písemný test, odevzdání seminární práce.
|
Doporučená literatura
|
-
AUGUSTA,P.; HONZÁK, F. Vlastivěda pro 4.ročník, Praha 1997..
-
ČAPKA, F. Vlastivěda- Obrazy z novějších českých dějin, Praha 1996..
-
HARMA, J. Vlastivěda- Obrazy ze starších českých dějin, Praha1996..
-
KVAČEK,R. České dějiny II, Praha 2002..
-
URBAN, O. České a slovenské dějiny do roku 1918, Úvaly 2000..
|