Předmět: Grafické programy 3

» Seznam fakult » FT » KUM
Název předmětu Grafické programy 3
Kód předmětu KUM/GP3
Organizační forma výuky Cvičení
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 2
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu Povinný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Charvát Richard, Ing. Ph.D.
  • Dostálek Lukáš, MgA.
Obsah předmětu
nespecifikováno

Studijní aktivity a metody výuky
nespecifikováno
Výstupy z učení
Předmět Grafické programy 3 zahrnuje úvod do nástrojů pro tvorbu interaktivních prostředí, výběr softwaru, orientaci v editoru, seznámení s uživatelským rozhraním a klíčovými nástroji. Součástí není pouze využití předdefinovaných šablon, ale také import vlastních 3D modelů. Student se naučí manipulaci s objekty, vytváření a aplikování materiálů, logické vazby a možnosti interaktivity. Závěrem student uplatní získané dovednosti z různých oblastí počítačové grafiky a skriptování, které jsou nezbytné pro finální realizaci a export projektu.

Předpoklady
nespecifikováno
KUM/GP1

Hodnoticí metody a kritéria
nespecifikováno
Doporučená literatura
  • Ton Roosendaal, Carsten Wartmann. Blender Gamekit - Interactive 3D for Artists. Blender Foundation, 2002.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr