Název předmětu | Grafické programy 3 |
---|---|
Kód předmětu | KUM/GP3 |
Organizační forma výuky | Cvičení |
Úroveň předmětu | Bakalářský |
Rok studia | nespecifikován |
Semestr | Zimní |
Počet ECTS kreditů | 2 |
Vyučovací jazyk | Čeština |
Statut předmětu | Povinný |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
nespecifikováno
|
Studijní aktivity a metody výuky |
nespecifikováno |
Výstupy z učení |
Předmět Grafické programy 3 zahrnuje úvod do nástrojů pro tvorbu interaktivních prostředí, výběr softwaru, orientaci v editoru, seznámení s uživatelským rozhraním a klíčovými nástroji. Součástí není pouze využití předdefinovaných šablon, ale také import vlastních 3D modelů. Student se naučí manipulaci s objekty, vytváření a aplikování materiálů, logické vazby a možnosti interaktivity. Závěrem student uplatní získané dovednosti z různých oblastí počítačové grafiky a skriptování, které jsou nezbytné pro finální realizaci a export projektu.
|
Předpoklady |
nespecifikováno
KUM/GP1 |
Hodnoticí metody a kritéria |
nespecifikováno
|
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
---|