| Fakulta | Ekonomická fakulta (FE) | ||||
|---|---|---|---|---|---|
| Studijní program | Systémové inženýrství a logistika (B0488P050005) | ||||
| Studijní obor / Specializace | Systémové inženýrství a logistika (B0488P050005SIL/20 - 2025) | ||||
| Stupeň získané kvalifikace | Bakalářský | ||||
| Forma studia | Prezenční | ||||
| Standardní doba studia | 3 roky | ||||
| Počet ECTS kreditů | 180 | ||||
| Udělovaná kvalifikace | Bakalář (0) | ||||
| Přístup k dalšímu studiu | Magisterský studijní program | ||||
| Způsob ukončení | Státní závěrečná zkouška | ||||
| Studijní a zkušební řád | URL | ||||
| Fakultní koordinátor |
|
||||
| Klíčové studijní výstupy | Profil absolventa studijního programu Systémové inženýrství a logistika vychází z požadavků současného trhu práce. Absolventi získávají kompetence umožňující jim samostatně řešit problémy spojené s návrhem a optimalizací materiálových a informačních toků v podnicích zabývajících se výrobou, distribucí či poskytováním logistických služeb. | ||||
| Specifické požadavky pro přijetí | nespecifikováno | ||||
| Specifická opatření pro uznávání předchozího vzdělání | Obecná pravidla pro uznání předchozího vzdělání | ||||
| Kvalifikační požadavky a předpisy | nespecifikováno | ||||
| Profil programu | nespecifikováno | ||||
| Podmínky pokračování studia | nespecifikováno | ||||
| Profesní profily absolventů s příklady | nespecifikováno | ||||
| Garant oboru / specializace | Dyntar Jakub, doc. Ing. Ph.D. |
| 1. ročník | 2. ročník | 3. ročník | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Zimní | Letní | Zimní | Letní | Zimní | Letní | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Celkem 60 kreditů | Celkem 60 kreditů | Celkem 60 kreditů | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Celkem 180 kreditů | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||