Analýza výkonů studenta, Prezentace nabytých zkušeností prostřednictvím portfolia
Pravidelná systematická aktivní účast, svědomitá písemná příprava na výstupy, splnění požadovaného rozsahu výukových aktivit, splnění formálních požadavků, plnění dalších specifických úkolů zadaných cvičným učitelem nebo didaktikem. Student se řídí podrobnými instrukcemi CPP.
|
-
KRATOCHVÍLOVÁ, J., HORKÁ, H., CHALOUPKOVÁ, L. Rozvoj osobnostních a profesních kompetencí učitele 1. stupně základní školy. Brno: Masarykova univerzita, 2015. ISBN 978-80-210-7894-9.
-
KUTÁLKOVÁ, D. Jak připravit dítě do 1. třídy. Praha: Grada, 2014. ISBN 978-80-247-4856-6.
-
MAREŠ, J. - KŘIVOHLAVÝ, J. Komunikace ve škole. Brno: Masarykova univerzita, 1995, ISBN 80-210-1070-3.
-
OTEVŘELOVÁ, H. Školní zralost a připravenost. Praha: Portál, 2016. ISBN 978-80-262-1092-4.
-
SPILKOVÁ, V., HEJLOVÁ, H., eds. Příprava učitelů pro primární a preprimární vzdělávání v Česku a na Slovensku: vývoj po roce 1989 a perspektivy: výzkumný záměr Učitelská profese v měnících se požadavcích na vzdělávání. Praha: Univerzita Karlova, 2010. ISBN 978-80-7290-486-0.
-
SPILKOVÁ, V., TOMKOVÁ, A. a kol. Kvalita učitele a profesní standard. Praha: Pedagogická fakulta UK, 2010. ISBN 978-80-7290-496-9.
-
SPILKOVÁ, V., TOMKOVÁ, A., MAZÁČOVÁ, N., KARGEROVÁ, J. Klinická škola a její role ve vzdělávání učitelů. Praha: Retida, 2015. ISBN 978-80-260-9405-0.
-
STARÁ, J. Plánování výuky ? práce se vzdělávacími cíli. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2009. ISBN 978-80-7290-418-1.
|