| 
        Vyučující
     | 
    | 
        
     | 
    | 
        Obsah předmětu
     | 
    
        Cvičení: 1) Feedback 2) Communication Skills in Health Care 3) Selected Issues of Public Health; support and health protection 4) Risk Management, Reliability and Robustness of Healthcare Systems 5) Physical Methods in Therapy 6) Human - Computer Interaction 7) Pharmacology: Topical Issues 8) Electrical Equipment in Healthcare 9) Operational Safety of Electrical Equipment in Healthcare 10) Electrotechnical Measurements 11) The Importance of Reading Manuals: Tips & Tricks 12) Architectures of Electronic Systems 13) Basic Principles of Electrotechnics, Power Electronics and Cybernetics 14) Measurement of Electrical and Non-electrical Quantities in Biomedicine and Control Engineering 
         
         
     | 
    | 
        Studijní aktivity a metody výuky
     | 
    
        
        Dialogické metody (diskuze, rozhovor, brainstorming)
        
            
                    
                
                    
                    - Účast na výuce
                        - 28 hodin za semestr
                    
 
                
                    
                    - Příprava na zápočet
                        - 10 hodin za semestr
                    
 
                
                    
                    - Domácí příprava na výuku
                        - 12 hodin za semestr
                    
 
                
                    
                    - Příprava prezentace (referátu v cizím jazyce)
                        - 10 hodin za semestr
                    
 
                
             
        
        
     | 
    
    
        
        
            | 
                Výstupy z učení
             | 
        
        
            
                
                Předmět poskytuje rozšíření a prohloubení znalosti anglické odborné terminologie pro komunikaci na mezinárodní úrovni. Efektivní čtení a porozumění anglickému odbornému textu s následnou diskusí přispívá ke zlepšování dovednosti číst a rozumět anglicky psané odborné literatuře, smysluplně a artikulovaně vyjadřovat své názory. Studenti se učí třídit cizojazyčné informace a pracovat s nimi. Velký důraz je kladen na schopnost studentů vytvořit a přednést prezentace a uchopit vybraná témata tak, aby důstojně obstáli v prostředí, kde je angličtina jako "lingua franca" jazykem mezinárodní komunikace. Předmět je zaměřen na rozvoj obecné i odborné komunikace, logického myšlení, přesného vyjadřování i jazykového citu. Upevňování a prohlubování gramatických a lexikálních prostředků bude probíhat mj. formou dosazovacích, transformačních či překladových cvičení z vybrané učebnice anglického jazyka, se zásadní podporou e learningového prostředí a autentických audio-vizuálních aktivit. Studenti si prohloubí aktivní i pasivní anglickou medicínskou i interdisciplinární terminologii v daných tématech. Studenti postupně získají kompetence používat jazyk jako profesní diskurz; jsou připravováni pro profesní působení vyžadující komunikaci v odborném anglickém jazyce. Studenti se budou orientovat v odborném zdravotnickém i interdisciplinárním projevu, porozumí odborným anglickým lékařským či nelékařským textům a budou obeznámeni s technikami oborového překladatelství. Cílem předmětu je vybavit studenty kompetencemi v oblasti odborného jazyka na úrovni C1 Společného evropského referenčního rámce (SERR). 
                 
                Studenti získají znalosti v daném předmětu v souladu s cílem a obsahem.
                 
                
             | 
        
        
            | 
                Předpoklady
             | 
        
        
            
                
                
                Předpoklady jsou formulovány v anotaci předmětu a studijním plánu.
                
                
                    
                        
                    
                    
                
                
  
             | 
        
        
            | 
                Hodnoticí metody a kritéria
             | 
        
        
            
                
                    
                        Rozhovor, Ústní prezentace samostatné práce studenta
                        
                        
                         
                        
                    
                    
                
                 Zápočet: - 80% účast na cvičeních, - prezentace na vybrané téma, - samostatná práce a domácí příprava v prostředí                          e-learningového kurzu, - písemný zápočtový test (min. 60 % správných odpovědí). 
                 
             | 
        
    
    | 
        Doporučená literatura
     | 
    
        
            
                
                - 
                    ARMER, Tamzen a Jeremy, DAY. Cambridge English for scientists. Cambrige: Cambridge professional English, 2011. ISBN 9780521154093.
                
 
            
                
                - 
                    HAIDEKKER, Mark A. Medical Imaging Technology. Springer-Verlag New York Inc., 2013. ISBN 9781461470724.
                
 
            
                
                - 
                    LACKIE, John M. A Dictionary of Biomedicine. Oxford University Press, 2010. ISBN 9780199549351.
                
 
            
                
                - 
                    RIBES, Ramón a Pablo ROS. Radiological English. New York: Springer, 2009. ISBN 978-3-540-29328-6.
                
 
            
         
         
         
     |