| Název předmětu | Odborná praxe individuální - pracoviště | 
|---|---|
| Kód předmětu | FZS/OPIP | 
| Organizační forma výuky | Praxe | 
| Úroveň předmětu | Magisterský | 
| Rok studia | 1 | 
| Semestr | Zimní a letní | 
| Počet ECTS kreditů | 1 | 
| Vyučovací jazyk | Čeština | 
| Statut předmětu | Povinný | 
| Způsob výuky | Kontaktní | 
| Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž | 
| Doporučené volitelné součásti programu | Není | 
| Vyučující | 
|---|
| 
         | 
| Obsah předmětu | 
| 
        nespecifikováno
         | 
| Studijní aktivity a metody výuky | 
        
        
        
            
  | 
| Výstupy z učení | 
| 
                
                Předmět je základní součástí komplexu teoreticko-praktických předmětů studijního plánu. Předmět umožňuje studentům aplikovat nabyté teoretické znalosti a praktické dovednosti v podmínkách klinických pracovišť získané studiem teoretických a teoreticko-praktických předmětů v učebnách a laboratořích. Cílem předmětu je osvojení vědomostí a dovedností nezbytných pro výkon nelékařského zdravotnického povolání Biomedicínského inženýra, především z hlediska odborného zdokonalení v oblasti biomedicínské a klinické techniky a získat širší pohled na související obory. Dále pak naučit studenty samostatnosti, odpovědnosti a začlenění do zdravotnického týmu na klinickém pracovišti. 
                 | 
        
| Předpoklady | 
| 
                
                
                nespecifikováno
                
                
                    
                        
                    
                    
                
                 | 
        
| Hodnoticí metody a kritéria | 
| 
                
                    
                    
                        nespecifikováno
                    
                
                
                 | 
        
| Doporučená literatura | 
| 
         | 
| Studijní plány, ve kterých se předmět nachází | 
| Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr | 
|---|