| 
        Vyučující
     | 
    
        
            
                - 
                    Souček Tomáš, Ing.
                
 
            
                - 
                    Šafránková Pavla, Ing. DiS.
                
 
            
         
     | 
    | 
        Obsah předmětu
     | 
    
        Cvičení: 1) Úvod do předmětu, význam kvalifikační práce, kritéria kvalifikační práce  2) Informační zdroje 3) Zpracování kvalifikační práce 1 (Formální náležitosti) 4) Zpracování kvalifikační práce 2 (Členění kvalifikační práce 1.) 5) Zpracování kvalifikační práce 3 (Členění kvalifikační práce 2.) 6) Zpracování kvalifikační práce 4 (Návrh zadání kvalifikační práce) 7) Prezentace a obhajoba Návrhu zadání bakalářské práce 
         
         
     | 
    | 
        Studijní aktivity a metody výuky
     | 
    
        
        Monologický výklad (přednáška, prezentace, vysvětlování), Dialogické metody (diskuze, rozhovor, brainstorming)
        
            
                    
                
                    
                    - Účast na výuce
                        - 8 hodin za semestr
                    
 
                
             
        
        
     | 
    
    
        
        
            | 
                Výstupy z učení
             | 
        
        
            
                
                Předmět seznamuje se způsobem zadávání, konzultací, zpracování, odevzdání a obhajoby bakalářské práce u státních závěrečných zkoušek (SZZ). Cílem předmětu je získání informací ke zpracování závěrečné bakalářské práce.
                 
                Studenti budou obeznámeni s látkou v souladu s cílem a obsahem předmětu.
                 
                
             | 
        
        
            | 
                Předpoklady
             | 
        
        
            
                
                
                Předpoklady jsou formulovány v anotaci předmětu a studijním plánu. 
                
                
                    
                        
                    
                    
                
                
  
             | 
        
        
            | 
                Hodnoticí metody a kritéria
             | 
        
        
            
                
                    
                        Didaktický test
                        
                        
                         
                        
                    
                    
                
                 Zápočet: - splnění zadaných úkolů v průběhu cvičení, - zpracovaný a schválený Návrh zadání bakalářské práce. 
                 
             | 
        
    
    | 
        Doporučená literatura
     | 
    
        
            
                
                - 
                    ČSN ISO 214 Dokumentace - Abstrakty pro publikace a dokumentaci.. 
                
 
            
                
                - 
                    ČSN ISO 2145 Dokumentace - Číslování oddílů a pododdílů psaných dokumentů.. 
                
 
            
                
                - 
                    ČSN ISO 690:2011 Informace a dokumentace - Pravidla pro bibliografické odkazy a citace informačních zdrojů.. 
                
 
            
                
                - 
                    ČSN ISO 7144 Dokumentace - Formální úprava disertací a podobných dokumentů.. 
                
 
            
                
                - 
                    ČSN 01 6910 Úprava dokumentů zpracovaných textovými procesory.. 
                
 
            
                
                - 
                    KOLEKTIV AUTORŮ. Metodika zpracování kvalifikačních prací 2016 (bakalářské a diplomové). Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2016. ISBN 978-80-7494-317-1.
                
 
            
                
                - 
                    ZIZIENOVÁ, Marta a Martin KRAUSE. Metodika zpracování bibliografických citací a pravidla pro psaní citací. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2017. ISBN 978-80-7494-364-5.
                
 
            
         
         
         
     |