Vyučující
|
-
Tymbay Alexey, Mgr. CSc.
-
Muffett Christopher, Mgr. M.A.
|
Obsah předmětu
|
Week 1: Unit 7A: Extraordinary school for boys. First conditional. Week 2: Future time clauses. Pronunciation: the letter "u". Week 3: Unit 7B: Ideal home. Second conditional. Week 4: Housing vocabulary. Pronunciation: sentence stress 2. Week 5: Practical English: functional language. Week 6: Unit 8A: Sell and tell. Reported speech. Week 7: Mid-term test. Shopping vocabulary. Pronunciation: the letters "ai". Week 8: Unit 8B: What´s the right job for you? Gerunds / infinitives. Week 9: Work vocabulary. Pronunciation: word stress Week 10: Revise and Check: Units 7 - 8. Week 11: Unit 9A: Lucky encounters. 3rd conditional. Making adjectives and adverbs. Pronunciation: sentence stress 3. Week 12: Unit 9B: Too much information. Quantifiers. Phrasal verbs. Week 13: Pronunciation: "ough", "augh". Speaking practice -preparation for exam. Week 14: Credit test. Rozsah přímé výuky pro kombinované studium: 8 hodin/semestr
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Cvičení, E-learning, Samostudium studentů
|
Výstupy z učení
|
Obecné cíle: 1. vylepšit znalosti studentů pokud jde o jazykové systémy angličtiny: gramatika, slovní zásoba, fonetické rysy a jazykový projev 2. vylepšit jazykové dovednosti studentů v angličtině, a to jak produktivní (mluvení a psaní), tak receptivní dovednosti (poslech a čtení) Cíle kurzu: 1. na konci kurzu by studenti měli dosáhnout úrovně B2 Společného evropského referenčního rámce pro jazyky 2. zlepšit produktivní dovednosti a konsolidovat receptivní dovednosti Specifické dovednostní cíle: po zakončení kurzu by studenti měli: 1. umět napsat esej nebo referát, v nichž předají informace nebo uvedou důvody na podporu určitého názoru nebo proti němu 2. aktivně se účastnit diskuse v jim známém kontextu, přičemž jsou schopni brát ohled na další názory a udržet si je 3. rozumět většině filmů ve standarní variantě angličtiny 4. rozumět současné psané próze
Studenti jsou schopni samostatně používat anglický jazyk na úrovni plně rozvinuté B2.
|
Předpoklady
|
Znalost angličtiny na úrovni rozvinuté B2.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Ústní zkouška, Písemná práce, Test
Studenti jsou povinni se aktivně účastnit seminářů (3 absence povoleny). Po studentech se požaduje soustavná práce s pracovní učebnicí, zpracování krátkých písemných statí a náležitá příprava na semináře. V zápočtovém testu musí studenti získat minimum 70 % z možných bodů. Ústní zkouška je zaměřená na ověření řečových dovedností studentů na požadované úrovni B2 dle SERR
|
Doporučená literatura
|
-
Alexander, L.G. Longman English Grammar Practice: for Intermediate Students. New York: Longman, 1990.
-
Carter, R. Cambridge Grammar of English: A Comprehensive Guide. Cambridge: Cambridge University Press, 2006.
-
Davis, F. & W. Rimmer. Active Grammar with Answers: Level 2. Cambridge: Cambridge University Press, 2011.
-
Latham-Koenig, Ch. & Oxenden, C. et.al. New English File. Intermediate. Student´s Book. Oxford: Oxford University Press, 2013.
-
McCarthy M. et. al. English Vocabulary in Use. Upper-intermediate &Advanced. Cambridge: Cambridge University Press, 1994.
-
Murphy, R. English Grammar in Use. A Self-study Reference and Practice Book for Intermediate Students. Cambridge: Cambridge University Press, 1994.
-
O´Connel, S & L. Hashemi. Cambridge First Certificate Listening and Speaking. Cambridge: Cambridge University Press, 2000.
-
Vince, M. First Certificate Language Practice. Oxford: Macmillan, 2003.
|