Písemná zkouška, Písemná práce
Studenti si prohlubují své znalosti o kosterní a pohybové soustavě soustavě dýchací a cévní, trávicí a vylučovací, nervové a hormonální a smyslové. Studenti si samostatně prostudují informace o fyziologii jednotlivých soustav s cílem umět vysvětlit jejich funkci, případně disfunkci - tedy vybraná nejčastější onemocnění. Aktivita v průběhu vyučování, zpracování seminární práce a písemná zkouška.
|
-
KOČÁREK, E. Biologie člověka. Praha, 2010. ISBN 978-80-86960-47-0.
-
KOPECKÝ, M. Somatologie. Olomouc, 2010. ISBN 978-80-244-2271-8.
-
MACHOVÁ, J. Biologie člověka pro učitele.. Praha, 2016. ISBN 978-80-246-3357-2.
-
NOVOTNÝ, I., HRUŠKA, M. Biologie člověka: [pro gymnázia]. Praha, 2008. ISBN 978-80-7373-007-9.
-
NOVOTNÝ, I., HRUŠKA, M. Biologie člověka. 5. vyd. Praha: Fortuna, 2015. ISBN 978-80-7373-128-1.
-
ROKYTA, Richard a kol. Fyziologie pro bakalářská studia v medicíně, ošetřovatelství, přírodovědných, pedagogických a tělovýchovných oborech. 2., přeprac. vyd. Praha: ISV nakladatelství, 2008. ISBN 80-86642-47-X.
-
SKUTILOVÁ, V. Somatologie nejen pro speciální pedagogy.. Hradec Králové, 2014. ISBN 978-80-7435-426-7.
-
SMITH, T. Encyklopedie lidského těla.. Praha, 2005. ISBN 80-7309-368-5.
|