Vyučující
|
-
Hastrdlová Šárka, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Procvičování kompetencí - ústní projev, poslech, čtení a psaní v rámci tematických celků: - Networking - starting conversations, talking about jobs, showing interest in other people, - Meetings - running a face-to-face meetings, video/teleconferencing, - Presentations and conferences, - Interviews.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogické metody (diskuze, rozhovor, brainstorming), Samostatná práce studentů (studium textů, literatury, problémové úkoly,výzkum, pisemná práce)
- Účast na výuce
- 30 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Předmět vychází ze znalostí získaných v povinné výuce jazyka a prohloubí komunikační kompetence studentů v anglickém jazyce v různých typických firemních situacích jako jsou obchodní jednání, schůzka a konference. Současně je procvičována gramatika v odborných textech.
Studenti získají znalosti v daném předmětu v souladu s cílem a obsahem.
|
Předpoklady
|
Student by měl mít takové vstupní jazykové dovednosti, aby byl schopen po absolvování semestru získat požadované jazykové znalosti.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Didaktický test, Systematické pozorování studenta
- účast na cvičeních - absolvování testů v průběhu studia - vypracování prezentací a seminární práce.
|
Doporučená literatura
|
-
CROWTHER-ALWYN, John. Business roles: [12 simulations for business English]. Cambridge University Press, 1999. ISBN 0521648491.
-
KERRIDGE, David. International business role plays: [intermediate]. Addlestone: Delta, 1997. ISBN 1900783002.
-
SCHOFIELD, James a Anna OSBORN. Speaking. London: HarperCollins, 2011. ISBN 9780007423231.
|