Vyučující
|
-
Neumannová Helena, PaedDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Témata: Werbung, Messen, Ausstellungen, Handel.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogické metody (diskuze, rozhovor, brainstorming), Samostatná práce studentů (studium textů, literatury, problémové úkoly,výzkum, pisemná práce)
- Účast na výuce
- 56 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Student získá jazykové dovednosti na rozvinuté úrovni B1/B2 podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.
Student získá jazykové dovednosti úrovně rozvinutá A2 podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.
|
Předpoklady
|
Student by měl mít takové vstupní jazykové dovednosti, aby byl schopen po absolvování semestru získat požadovanou jazykovou úroveň podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Didaktický test, Systematické pozorování studenta
Zápočet: - účast na seminářích - absolvování testů v průběhu semestru - vypracování požadovaných prezentací - průběžné plnění podmínek zápočtů dle požadavků vyučujících - samostatná práce s e-learningovými materiály - úspěšné absolvování zápočtového testu.
|
Doporučená literatura
|
-
Deutsch perfekt. Spotlight-Verlag. München.
-
FOCUS online.
-
Markt. Goethe-Institut. München.
-
Österreich Spiegel. Österreich Institut GmbH. Wien.
-
BECKER, N., J. BRAUNERT, a W. SCHLENKER. Unternehmen Deutsch, Aufbaukurs, B1-B2. Ernst Klett-Langenscheidt. Stuttgart, 2016. ISBN 3-12-675745-4.
-
BECKER, N., J. BRAUNERT, a W. SCHLENKER. Unternehmen Deutsch, Grundkurs, A1-A2. Ernst Klett-Langenscheidt. Stuttgart, 2016. ISBN 3-12-675740-9.
-
CONLIN, C., et al. Unternehmen Deutsch. Ernst Klett-Langenscheidt. Stuttgart, 2007. ISBN 3-12-675731-6.
-
HÖFFGEN, A. Deutsch lernen für den Beruf. Hueber Verlag. München, 2004. ISBN 19-007245-0.
-
VOLGNANT,G. a D. VOLGNANT. Exportwege. Wirtschaftsdeutsch neu. Schubert Verlag. München, 2010. ISBN 978-3-941323-04-9.
|