Název předmětu | Marketing a nová média |
---|---|
Kód předmětu | KCL/MNM |
Organizační forma výuky | Cvičení |
Úroveň předmětu | Bakalářský |
Rok studia | nespecifikován |
Semestr | Zimní a letní |
Počet ECTS kreditů | 2 |
Vyučovací jazyk | Čeština |
Statut předmětu | Povinně-volitelný |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Dostupnost předmětu | Předmět je nabízen přijíždějícím studentům |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
Obsah předmětu: - úvod - teorie (uživatelé sociálních sítí, cílové skupiny) - specifika, publikum a typy obsahu na Facebooku a Instagramu - algoritmy a statistika - osobní PR na sociálních sítích a influenceři - firemní PR na sociálních sítích a jejich využití pro prodej - copywriting a základní pojmy v online marketingu 2 až 3 workshopy s odborníky z praxe (osobní PR na Instagramu a TikToku, využití sociálních sítí ve firmách, správa sociálních sítí pro klienty) Výstupy z učení: Zapojení sociálních sítí do celkové komunikační strategie komerčních i veřejných subjektů je poměrně nové, ale tento obor marketingové komunikace se rychle rozvíjí a u uchazečů o práci v komunikaci se oceňuje znalost této problematiky. Využít poznatky z výuky je ale možné i mimo zaměstnání v komunikaci. Cílem je poskytnout studentům základní vhled do této problematiky z profesionálního hlediska. Studenti mají možnost setkat se v rámci workshopů se specialisty v oboru a také ihned uplatnit načerpané poznatky v praxi při vlastní celosemestrální tvorbě obsahu, který společně na závěr semináře vyhodnotíme. HEJLOVÁ, Denisa. Public relations, Praha: Grada Publishing, 2015, ISBN 978-80-247-5022-4. KAPOUN, Pavel. Marketing ve vzdělávání. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, 2014. ISBN 978-80-7464-670-6. KOTLER, Philip. Hermawan KARTAJAYA. Iwan SETIAWAN. Marketing 4.0 : moving from traditional to digital. Hoboken: New Jersey, Wiley, 2017. ISBN 978-1-119-34120-8. LOSEKOOT, Michele, Eliška VYHNÁNKOVÁ. Jak na sítě. Brno: Jan Melvil Publishing, 2019. ISBN 978-80-7555-084-2 MORAVCOVÁ, Lenka. Základy digitálního marketingu. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, 2017. ISBN 978-80-87839-86-7. SCOTT, David Meerman. The new rules of marketing & PR : how to use social media, online video, mobile applications, blogs, news releases, and viral marketing to reach buyers directly. Hoboken: New Jersey, Wiley, 2015. ISBN 978-1-119-07066-5 (e-book).
|
Studijní aktivity a metody výuky |
Monologický výklad (přednáška, prezentace, vysvětlování), Projektová výuka
|
Výstupy z učení |
Zapojení sociálních sítí do celkové komunikační strategie komerčních i veřejných subjektů je poměrně nové, ale tento obor marketingové komunikace se rychle rozvíjí a u uchazečů o práci v komunikaci se oceňuje znalost této problematiky. Cílem je poskytnout studentům vhled do této problematiky pomocí tři workshopů se specialisty v oboru a zároveň možnost uplatnit načerpané poznatky ihned v praxi při návrhu a tvorbě obsahů sociálních sítí, jejich prostřednictvím komunikuje TUL.
Zapojení sociálních sítí do celkové komunikační strategie komerčních i veřejných subjektů je poměrně nové, ale tento obor marketingové komunikace se rychle rozvíjí a u uchazečů o práci v komunikaci se oceňuje znalost této problematiky. Cílem je poskytnout studentům vhled do této problematiky pomocí tři workshopů se specialisty v oboru a zároveň možnost uplatnit načerpané poznatky ihned v praxi při návrhu a tvorbě obsahů sociálních sítí, jejich prostřednictvím komunikuje TUL. |
Předpoklady |
ZMA
|
Hodnoticí metody a kritéria |
Kombinovaná zkouška
Hodnoticí metody a kritéria: Průběžná tvorba obsahu na sociální sítě (primárně Instagram a Facebook) a jeho závěrečné vyhodnocení. |
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
---|