Vyučující
|
-
Röhrich Alex, PhDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
S rozvojem nových médií se mnohonásobně zvýšila také poptávka po marketingových a reklamních textech. Cílem semináře je poskytnout studentům praktické tipy pro psaní těchto textů, jejichž účelem je oslovit, zaujmout a ovlivnit čtenáře. Důraz je kladen na formální i obsahovou kvalitu těchto textů a také na kreativitu, která v tomto oboru významně zvyšuje možnosti uplatnění na trhu práce. Součástí semináře jsou také workshopy s odborníky z praxe. Doporučená literatura: VAŇKOVÁ, Irena. Co na srdci, to na jazyku: kapitoly z kognitivní lingvistiky. Praha: Karolinum, 2005. ISBN 80-246-0919-3. SÁLOVÁ, Anna, Zuzana VESELÁ a Michaela RAKOVÁ. Copywriting: pište texty, které prodávají. Brno: Computer Press, 2020. ISBN 978-80-251-5017-7. UNTERMÜLLER, Vojtěch. Manuál copywritingu: jak se přes víkend naučit psát pro reklamu a marketing a vítězit v každodenních bitvách o pozornost a peněženky. Praha: Grada, 2019. ISBN 978-80-271-2585-2.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologický výklad (přednáška, prezentace, vysvětlování), Projektová výuka
- Účast na výuce
- 28 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
S rozvojem nových médií se mnohonásobně zvýšila také poptávka po marketingových a reklamních textech. Předmět je realizován formou třídenního workshopu, jehož se účastní odborníci z praxe. Cílem workshopu je poskytnout studentům praktické tipy pro psaní těchto textů, jejichž účelem je oslovit, zaujmout a ovlivnit čtenáře. Důraz je kladen na formální i obsahovou kvalitu těchto textů a také na kreativitu, která v tomto oboru významně zvyšuje možnosti uplatnění na trhu práce.
S rozvojem nových médií se mnohonásobně zvýšila také poptávka po marketingových a reklamních textech. Předmět je realizován formou třídenního workshopu, jehož se účastní odborníci z praxe. Cílem workshopu je poskytnout studentům praktické tipy pro psaní těchto textů, jejichž účelem je oslovit, zaujmout a ovlivnit čtenáře. Důraz je kladen na formální i obsahovou kvalitu těchto textů a také na kreativitu, která v tomto oboru významně zvyšuje možnosti uplatnění na trhu práce.
|
Předpoklady
|
ZMA
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Kombinovaná zkouška
Vypracování různých typů marketingových textů dle zadání - např. článek na blog, PR článek, reklamní banner, popisky na eshopu, slogan apod.
|
Doporučená literatura
|
|