| Název předmětu | Vývoj výukové aplikace |
|---|---|
| Kód předmětu | KGD/CVVA |
| Organizační forma výuky | Seminář |
| Úroveň předmětu | nespecifikována |
| Rok studia | nespecifikován |
| Semestr | Zimní |
| Počet ECTS kreditů | 6 |
| Vyučovací jazyk | Čeština |
| Statut předmětu | Povinný |
| Způsob výuky | Kontaktní |
| Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
| Doporučené volitelné součásti programu | Není |
| Dostupnost předmětu | Předmět je nabízen přijíždějícím studentům |
| Vyučující |
|---|
|
| Obsah předmětu |
|
1.-4. Dostupné výukové aplikace, představení, diskuse. 4.-8. Rozbor dostupných výukových aplikací po didaktické stránce. 9. Možné prostředky pro tvorbu výukových aplikací. 10.-11. Strategie vývoje software. 12. Didaktický kontext (cíl výuky, specifika věkových kategorií). 13.-14. Tvorba výukové aplikace, rozbor jednotlivých přístupů. 15.-16. Tvorba výukové aplikace: vodopádový přístup - požadavky (funkčnost, design, uživatelské prostředí), návrh, implementace, verifikace, údržba ve školním prostředí. 17.-18. Tvorba výukové aplikace: Spirálový přístup (body jednotlivých iterací, tři iterace) - analýza, vyhodnocení, vývoj, plánování. 19.-20. Implementace výukové aplikace přímo ve výuce. 21.-24. Úprava aplikace na základě výsledků implementace. 25.-28. Prezentace výukové aplikace, hodnocení a zpětná vazba. ----- Rozsah pro studenty kombinovaného studia: semináře: 16 hodin za semestr
|
| Studijní aktivity a metody výuky |
Monologický výklad (přednáška, prezentace, vysvětlování), Demonstrace dovedností studentů
|
| Výstupy z učení |
|
Předmět je zaměřen na tvorbu a vývoj výukové aplikace.
|
| Předpoklady |
|
Nespecifikováno
|
| Hodnoticí metody a kritéria |
|
Analýza výkonů studenta
Podmínkou zápočtu je aktivní účast na cvičeních a vypracování a obhájení projektu. |
| Doporučená literatura |
|
|
| Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
| Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
|---|