Self-study (text study, reading, problematic tasks, practical tasks, experiments, research, written assignments), Seminár, E-learning, Students' portfolio
- Class attendance
- 8 hours per semester
- Preparation for credit
- 23 hours per semester
- Home preparation for classes
- 23 hours per semester
|
-
BARTLOVÁ, Milena. Pop History. O věrohodnosti historických románů, filmů, komiksů a počítačových her. Praha, 2003.
-
ČECHUROVÁ, Jana ? RANDÁK, Jan, et al. Základní problémy studia moderních a soudobých dějin. Praha, 2014. ISBN 978-80-7422-309-9.
-
KOVÁČ, Dušan ? HUDEK, Adam ? HADLER, Frank. Vademecum súčasných dejín, Slovensko. Bratislava - Berlín, 2008.
-
MÖLLER, Horst ? WENGST, Udo (edd.). Einführung in die Zeitgeschichte. München, 2003.
-
MONACO, James. Jak číst film. Svět filmů, médií a multimédií. Praha, 2004.
-
PETER, Matthias ? SCHRÖDER, Hans-Jürgen. Einführung in das Studium der Zeitgeschichte. Paderborn ? München ? Wien ? Zürich, 1994.
-
STELLNER, František a kol. Úvod do studia historie. Praha, 2023. ISBN 978-80-246-5476-8.
-
SZCZEPANIK, Petr, et al. Nová filmová historie. Antologie současného myšlení o dějinách kinematografie a audiovizuální kultury. Praha, 2004.
-
VÁLEK, Vlastimil. Memoárová literatura 20. století. Brno, 2000.
-
VANĚK, Miroslav ? MÜCKE, Pavel ? PELIKÁNOVÁ, Hana. Naslouchat hlasům paměti: teoretické a praktické aspekty orální historie. Praha, 2007.
-
VANĚK, Miroslav. Orální historie ve výzkumu soudobých dějin. Praha, 2004.
-
WITTLICH, Filip. Fotografie ? Přímý svědek?! Fotografický obraz a jeho význam pro historické bádání. Praha, 2012.
|