Vyučující
|
-
Knížek Roman, Ing. Ph.D., MBA
|
Obsah předmětu
|
Témata přednášek: 1. Finanční řízení a rozpoznání finančních problému a návrh řešení 2. Definice procesu inovativního marketingu 2. Inovativní způsoby financování podniku 3. Desing vs. marketing, značka 4. Definice procesu inovativního marketingu 5. Zavádění inovativního marketingu 6. Techniky pro úspěšné zavedení inovativního marketingu 7. Rozvoj kreativního myšlení, Paretovo pravidlo 8. Inovativní marketing na úrovni marketingového mixu 9. Řízení marketingových kanálů 10. Inovativní marketing na úrovni marketingového mixu
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologický výklad (přednáška, prezentace, vysvětlování), Dialogické metody (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Účast na výuce
- 28 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Techniky pro úspěšné zavedení inovativního marketingu, definování a realizace inovativního marketingu a jeho úspěšné využití na úrovni marketingového mixu. Metody, jak optimálně řídit inovativní proces. Integrovaná strategie marketingové komunikace, řízení marketingových kanálů. Rozvoj kreativního myšlení především v přístupu k marketingové strategii se schopností rozvinout kreativní potenciál a využít jej při plánování marketingových aktivit. Systém řízení prodeje založený na řízení prostřednictvím cílu, přítomnosti a na řízení aktivit.
Student si osvojí znalosti z daného předmětu
|
Předpoklady
|
Znalosti v rozsahu bakalářského předmětu Marketing
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Ústní zkouška
Zápočet: vypracování samostatného úkolu Zkouška: písemná + ústní
|
Doporučená literatura
|
-
Hana Lipovská. Moderní ekonomie. Praha. 2017.
-
Hana Scholleová. Ekonomické a finanční řízení pro neekonomy. Prha. 2017.
-
Kotler, P. Inovativní marketing. Praha: Grada Publishing, a.s., 2006, ISBN 80-247-0921-X.
-
Kotler, P. Moderní marketing, 4. vydání Praha: Grada Publishing, a.s., 2007, ISBN 978-80-247-1545-2.
|