Předmět: Inovativní marketing a řízení prodeje

« Zpět
Název předmětu Inovativní marketing a řízení prodeje
Kód předmětu KHT/IMA
Organizační forma výuky Přednáška
Úroveň předmětu Magisterský
Rok studia nespecifikován
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 4
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu Povinně-volitelný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Knížek Roman, Ing. Ph.D., MBA
Obsah předmětu
Témata přednášek: 1. Finanční řízení a rozpoznání finančních problému a návrh řešení 2. Definice procesu inovativního marketingu 2. Inovativní způsoby financování podniku 3. Desing vs. marketing, značka 4. Definice procesu inovativního marketingu 5. Zavádění inovativního marketingu 6. Techniky pro úspěšné zavedení inovativního marketingu 7. Rozvoj kreativního myšlení, Paretovo pravidlo 8. Inovativní marketing na úrovni marketingového mixu 9. Řízení marketingových kanálů 10. Inovativní marketing na úrovni marketingového mixu

Studijní aktivity a metody výuky
Monologický výklad (přednáška, prezentace, vysvětlování), Dialogické metody (diskuze, rozhovor, brainstorming)
  • Účast na výuce - 28 hodin za semestr
Výstupy z učení
Techniky pro úspěšné zavedení inovativního marketingu, definování a realizace inovativního marketingu a jeho úspěšné využití na úrovni marketingového mixu. Metody, jak optimálně řídit inovativní proces. Integrovaná strategie marketingové komunikace, řízení marketingových kanálů. Rozvoj kreativního myšlení především v přístupu k marketingové strategii se schopností rozvinout kreativní potenciál a využít jej při plánování marketingových aktivit. Systém řízení prodeje založený na řízení prostřednictvím cílu, přítomnosti a na řízení aktivit.
Student si osvojí znalosti z daného předmětu
Předpoklady
Znalosti v rozsahu bakalářského předmětu Marketing

Hodnoticí metody a kritéria
Ústní zkouška

Zápočet: vypracování samostatného úkolu Zkouška: písemná + ústní
Doporučená literatura
  • Kotler, P. Inovativní marketing. Praha: Grada Publishing, a.s., 2006, ISBN 80-247-0921-X.
  • Kotler, P. Moderní marketing, 4. vydání Praha: Grada Publishing, a.s., 2007, ISBN 978-80-247-1545-2.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr
Fakulta: Fakulta textilní Studijní plán (Verze): Produktové inženýrství (12) Kategorie: Speciální a interdisciplinární obory - Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: Letní
Fakulta: Fakulta textilní Studijní plán (Verze): Produktové inženýrství (2012) Kategorie: Speciální a interdisciplinární obory - Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: Letní
Fakulta: Fakulta textilní Studijní plán (Verze): Produktové inženýrství (2012) Kategorie: Speciální a interdisciplinární obory - Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: Letní
Fakulta: Fakulta textilní Studijní plán (Verze): Řízení jakosti (2012) Kategorie: Speciální a interdisciplinární obory - Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: Letní
Fakulta: Fakulta textilní Studijní plán (Verze): Produktové inženýrství (2012) Kategorie: Speciální a interdisciplinární obory - Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: Letní
Fakulta: Fakulta textilní Studijní plán (Verze): Řízení jakosti (12) Kategorie: Speciální a interdisciplinární obory - Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: Letní