Vyučující
|
-
Antlová Klára, doc. Ing. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
1. Vliv elektronického obchodu na organizaci 2. Strategie elektronického obchodu 3. Modely elektronického obchodu 4. Hodnocení přínosů elektronického obchodu, metriky 5. Podpora elektronického obchodu - SCM, CRM 6. Reklama, marketing na Internetu 7. E-dokumenty v podniku 8. Problematika bezpečnosti, 9. Legislativa, druhy plateb na Internetu 10. Trendy elektronického obchodu 11. Řízení projektu elektronického obchodu 12. E-learning 13. Rezerva
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologický výklad (přednáška, prezentace, vysvětlování)
- Účast na výuce
- 28 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětu je poskytnout posluchačům přehled o problematice elektronické komerce. Studenti se seznámí se základními prvky projektů elektronické komerce, modelovým řešením vybraných aplikací a dále s nabídkou renomovaných dodavatelů produktů e-commerce a příkladem praktického řešení projektu nebo jeho části. Úkolem předmětu je seznámit studenty především s možnostmi a praxí v oblasti B2B a podle situace s možnostmi B2C.
Studenti získají znalosti v daném předmětu v souladu s cílem a obsahem.
|
Předpoklady
|
Předpokládá se základní znalosti informačních a komunikačních technologií, managementu a marketingu.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Písemná zkouška
Studenti musí prokázat v písemném testu získané znalosti
|
Doporučená literatura
|
-
Hlavenka, J. Dělejte byznys na Internetu. Computer Press, 1999.
-
Kosek, J. PHP, tvorba interaktivních internetových aplikací. Grada Publishing, 1999.
-
Kosiur, D. a kol. Elektronická komerce. Grada,, 1998.
-
Treese, W., Steward, L. Designing Systems for Internet Commerce. Addison Wesley, 1999.
|