Vyučující
|
-
Čeřovská Martina, Mgr. Ph.D.
-
Novotný Pavel, Dr. phil. habil. Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Komplexní rozvoj řečových dovedností (poslech a čtení s porozuměním, ústní a písemný projev) a jazykových prostředků (přednostně slovní zásoba, gramatika výslovnost), které vedou k dosažení cílové referenční úrovně dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. Úplné a aktuální informace jsou uvedeny v sylabech na webových stránkách katedry německého jazyka http://www.fp.tul.cz/knj/novyweb/materialy/hasikova
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologický výklad (přednáška, prezentace, vysvětlování), Dialogické metody (diskuze, rozhovor, brainstorming), Samostatná práce studentů (studium textů, literatury, problémové úkoly,výzkum, pisemná práce)
- Účast na výuce
- 14 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 14 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 18 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku
- 14 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Cíle dětské literatury ve výuce cizích jazyků, presentace úryvků nebo krátkých literárních forem (bajka, comics, báseň)
Nárůst odborné a jazykové kompetence ve smyslu kurikula akreditovaného oboru.
|
Předpoklady
|
zápis bez omezení
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Rozbor jazykového projevu studenta
presentace literární a literárně didaktické analýzy vybraného díla, 75% účast
|
Doporučená literatura
|
-
Kast, B.: Jugendliteratur im kommunikativen Deutschunterricht. München/Berlin/Wien 1992..
|