| Název předmětu | Reflexe pedagogické praxe |
|---|---|
| Kód předmětu | KPP/CRPP |
| Organizační forma výuky | Seminář |
| Úroveň předmětu | nespecifikována |
| Rok studia | 1 |
| Semestr | Letní |
| Počet ECTS kreditů | 4 |
| Vyučovací jazyk | Čeština |
| Statut předmětu | Povinný |
| Způsob výuky | Kontaktní |
| Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
| Doporučené volitelné součásti programu | Není |
| Vyučující |
|---|
|
| Obsah předmětu |
|
1. Informace o pedagogické praxi a zadání úkolů do portfolia (časová dotace 3 hodiny) 2. Reflexe průběhu praxe ? doporučený vzor výukových příprav, nástroj hodnocení a sebehodnocení k rozvoji učitelských kompetencí dle KRAU (vypracován FP TUL) (časová dotace 3 hodiny)
|
| Studijní aktivity a metody výuky |
| Seminární aktivity |
| Výstupy z učení |
|
Vypracování portfolia z pedagogické praxe
- reflektuje průběh své praxe a své zkušenosti využívá ke zefektivnění své výuky v tandemu s oborovým didaktikem pod supervizí garantů (s ohledem na složení skupiny účastníků) - reflektuje a hodnotí s podporou oborových didaktiků a vyučujících předmětu Reflexe praxe vlastní přípravy na výuku, využívá podpory vzorových příprav na výuku (činnostně a inkluzivně orientovaných), využívá k reflexi hodnotící a sebehodnotící nástroj rozvoje učitelských kompetencí dle KRAU (předem poskytnut ze strany FP TUL) - získává zpětnou vazbu od svých kolegů, které zve za tímto účelem do výuky - navštěvuje výuku svých kolegů za účelem zefektivnění své výuky - formuluje svou učitelskou vizi a hledá způsoby, jak ji v rámci výkonu svého povolání naplňovat |
| Předpoklady |
|
nespecifikováno
|
| Hodnoticí metody a kritéria |
|
nespecifikováno
|
| Doporučená literatura |
|
| Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
| Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
|---|