-
BURDICK, D.. Mindfulness u dětí a dospívajících: 154 technik a aktivit. Praha: Grada, 2019. ISBN 978-80-271-0852-7.
-
KEBZA, V., ŠOLCOVÁ, I. Komunikace a stres.. Praha: Státní zdravotní ústav, 2004. ISBN 80-7071-246-5.
-
LACKOVÁ, L. Longitudinálny výskum protektívnych faktorov resiliencie u vysokoškolských učiteľov.. Ostarav: PedF OU, 2019. ISBN 978-80-7599-135-5.
-
NIŠPONSKÁ, M. Psychohygiena. Inovace kombinované formy studijního oboru Učitelství pro 1. stupeň základních škol na FP TUL Studijní opora v rámci v rámci ESF projektu č. CZ1.07/2.2.00/18.0027.. Liberec: TUL, 2012.
-
PAULÍK, K. Psychologie lidské odolnosti. Praha: Grada, 2017. ISBN 978-80-247-5646-2.
-
RESOVÁ, J. Školní vztahová síť jako zdroj resilience dětí v riziku poruch chování. Brno: MU, 2014. ISBN 978-80-210-7580-1.
-
SMETÁČKOVÁ, I., VONDROVÁ, E., TOPKOVÁ, P. Zvládání stresu a syndrom vyhoření u učitelek a učitelů ZŠ. e-Pedagogium, 17(1), 59-75. 2017.
-
ŠOLCOVÁ, I. Vývoj resilience v dětství a dospělosti.. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2947-3.
|