-
BELZ, H.; SIEGRIST,M. Klíčové kompetence a jejich rozvíjení. Praha: PORTÁL, 2001..
-
Gillernová, I., Krejčová,L. a kol. Sociální dovednosti ve škole. Praha:Grada, 2012. ISBN 978-80-247-3472-9.
-
KARNSOVÁ, M. Jak budovat dobrý vztah mezi učitelem a žákem. Praha: Portál, 1995. ISBN 80-7178-032-4.
-
KOMÁRKOVÁ, R., SLAMĚNÍK, I., VÝROST, J., eds.. Aplikovaná sociální psychologie III: Sociálněpsychologický výcvik. Praha: Grada, 2001. ISBN 80-247-0180-4.
-
Krejčová, L. Psychologické aspekty vzdělávání dospívajících. Praha:Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3474-3.
-
KYRIACOU, C. Klíčové dovednosti učitele. Praha: Portál, 2004..
-
LAŠEK, J. Sociálně psychologické klima školních tříd a školy. Hradec Králové: Gaudeamus, 2012. ISBN 978-80-7435-220-1.
-
MORGENSTERNOVÁ, M., ŠULOVÁ, L., et al.. Interkulturní psychologie: rozvoj interkulturní senzitivity. Praha: Karolinum, 2017. ISBN 978-80-246-1361-1.
-
PLAMÍNEK, J.. Jak řešit konflikty. Praha: Grada, 2006. ISBN 80-247-1591-0.
-
ŠVEC, V., et al.. Cesty k učitelské profesi utváření a rozvíjení pedagogických dovedností.. Brno: Paido, 2002. ISBN 80-7315-035-2.
|