-
BENDL, S. Kázeňské problémy ve škole. Praha: Triton, 2004..
-
FONTANA, D. Psychologie ve školní praxi. 2. vyd. Praha: Portál, 2003..
-
HADJ MOUSSOVÁ, Z. - DUPLINSKÝ, J. a kol. Diagnostika: pedagogicko-psychologické poradenství II. Praha: PedF UK, 2002..
-
HADJ MOUSSOVÁ, Z. a kol. Pedagogicko psychologické poradenství I. : Vybrané problémy Praha: PedF UK, 2005..
-
HŘÍBKOVÁ, L. Nadání a nadaní : pedagogicko-psychologické přístupy, modely, výzkumy a jejich vztah ke školské praxi. Praha: Pedagogická fakulta UK, 2005..
-
JEDLIČKA, R. Děti a mládež v obtížných životních situacích : Nové pohledy na problematiku životních krizí, deviací a úlohu pomáhajících profesí. Praha: Themis, 2004..
-
JEDLIČKA, R. Problémy socializace, pedagogická diagnostika a práce výchovného poradce ve škole; str. 319-371. In: VALIŠOVÁ, A. - KASÍKOVÁ, H. a kol. Úvod do pedagogiky pro učitele. Praha: Grada, 2007..
-
JEDLIČKA, R. Psychologická první pomoc v práci výchovného poradce. Praha: Pedagogická fakulta UK, 2000..
-
KRAUS, B. Základy sociální pedagogiky. Praha: Portál, 2008.
-
MATOUŠEK, O. - KROFTOVÁ, A. Mládež a delikvence. (2. vyd.) Praha: Portál, 2003..
-
NEŠPOR, K. Návykové chování a závislost. 3.vyd. Praha: Portál, 2007..
-
ŠIŠKOVÁ, T. a kol. Výchova k toleranci a proti rasismu. 2. vyd. Praha: Portál, 2008..
|