Dialogické metody (diskuze, rozhovor, brainstorming), Samostatná práce studentů (studium textů, literatury, problémové úkoly,výzkum, pisemná práce), Prezentace a obhajoba písemné práce, Demonstrace dovedností studentů, Prezentace práce studentů
- Účast na výuce
- 112 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 8 hodin za semestr
|
-
Zlatý fond her I. Praha: Portál, 2008. ISBN 978-80-7367-506-6.
-
ADAIR, J. Jak efektivně vést druhé. Praha: Management Press, 1993. ISBN 80-85603-40-3.
-
ČINČERA, J. Práce s hrou. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1974-0.
-
GILLERNOVÁ, I., HERMOCHOVÁ, S., ŠUBRT, R. Sociální dovednosti učitele. Praha: SPN, 1990. ISBN 80-7066-039-2.
-
HELUS, Z. Sociální psychologie pro pedagogy. Praha: Grada, 2015. ISBN 978-80-247-4674-6.
-
HELUS, Z. Úvod do psychologie. Praha: Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3037-0.
-
HERMOCHOVÁ, S. Sociálně psychologický výcvik. Praha: Univerzita Karlova, 1988.
-
HILSKÁ, V., ed. Zlatý fond her IV. Praha: Portál, 2013. ISBN 978-80-262-0336-0.
-
HRKAL, J., HANUŠ, R., eds. Zlatý fond her II. Praha: Portál, 2011. ISBN 978-80-7367-923-1.
-
KOŽNAR, J. Skupinová dynamika. Praha: Karolinum, 1992. ISBN 80-7066-632-3.
-
SOBKOVÁ ZOUNKOVÁ, D., ed. Zlatý fond her III. Praha: Portál, 2013. ISBN 978-80-262-0394-0.
-
ŠTĚPÁNEK, K. Instruktorský slabikář. Praha: Nadační fond Gymnasion, 2016. ISBN 978-80-270-0476-8.
-
Výrost, J., Slaměník, I. Aplikovaná sociální psychologie I. Praha: Portál, 1998. ISBN 80-7178-269-6.
|