-
BAUER, Joachim. Proč cítím to, co ty: intuitivní komunikace a tajemství zrcadlových neuronů. Přeložil Iva MICHŇOVÁ. Praha: Grada Publishing, 2016. ISBN 978-80-247-5737-7..
-
DRAPELA, V. J. Přehled teorií osobnosti. Praha: Portál, 2021. ISBN 978-80-2621-709-1.
-
FONTANA, D. Psychologie ve školní praxi: příručka pro učitele. Praha: Portál, 2010. ISBN 978-80-7367-725-1.
-
GARDNER Howard. Dimenze myšlení: teorie rozmanitých inteligencí. Vydání druhé. Praha: Portál, 2018. .
-
HELUS, Z. Úvod do psychologie. Praha: Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3037-0.
-
LUND, N. Inteligence a učení.. Praha: Grada, 2012. ISBN 978-80-247-3922-9.
-
MCKAY, M., WOOD, J. C., BRANTLEY, J. Emoce pod kontrolou. Praha: Portál, 2020. ISBN 978-80-262-1561-5.
-
MIKOVÁ, Š., STANG, J. Typologie osobnosti u dětí. Využití ve výchově a vzdělávání.. Praha: Portál, 2015. ISBN 978-80-262-0.
-
NAKONEČNÝ, M. Psychologie osobnosti. Praha: Triton, 2021. ISBN 978-80-7553-886-4.
-
ORLOFF, J. Průvodce pro vysoce citlivé lidi: jak prožít šťastnější a vyrovnanější život. Praha: Grada, 2018. ISBN 978-80-271-0776-6.
-
PIAGET, J., INHELDER, B. Psychologie dítěte. Praha: Portál, 2014. ISBN 978-80-262-0691-0.
-
PLHÁKOVÁ, A. Učebnice obecné psychologie. Praha: Academia, 2023. ISBN 978-80-200-3347-5.
-
SHAPIRO, L. E. Emoční inteligence dítěte a její rozvoj. Praha: Portál, 2014. ISBN 978-80-262-0651-4.
-
STEHLÍKOVÁ, M. Nadané dítě: Jak mu pomoci ke štěstí a úspěchu. Praha: Grada, 2018. ISBN 978-80-271-0512-0.
-
STERNBERG, R. J. Kognitivní psychologie. Praha: Portál, 2002. ISBN 80-7178-376-5.
-
STUCHLÍKOVÁ, I. Základy psychologie emocí. Praha: Portál, 2007. ISBN 978-80-7367-282-9.
-
VÁGNEROVÁ, Marie. Obecná psychologie: Dílčí aspekty lidské psychiky a jejich orgánový základ. Praha: Karolinum, 2016. ISBN 978-80-246-3268-1.
|