| Název předmětu | Člověk a jeho svět s didaktikou II. | 
|---|---|
| Kód předmětu | KPV/C1CS3 | 
| Organizační forma výuky | Seminář | 
| Úroveň předmětu | nespecifikována | 
| Rok studia | 2 | 
| Semestr | Zimní a letní | 
| Počet ECTS kreditů | 2 | 
| Vyučovací jazyk | Čeština | 
| Statut předmětu | Povinný | 
| Způsob výuky | Kontaktní | 
| Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž | 
| Doporučené volitelné součásti programu | Není | 
| Vyučující | 
|---|
| 
 | 
| Obsah předmětu | 
| TTémata: 1. Člověk, jeho zdraví a bezpečí. Zdraví a nemoci; dovednosti týkající se poskytování první pomoci; mimořádné životní události; integrovaný záchranný systém; pravidla silničního provozu.  2. Lidé a svět financí. Základní finanční koncepty; hodnota peněz; použití peněz v běžných modelových situacích; osobní rozpočet. | 
| Studijní aktivity a metody výuky | 
| nespecifikováno | 
| Výstupy z učení | 
| Cílem předmětu je rozvoj znalostí a dovedností potřebných k výuce vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět. Předmět navazuje na předmět Člověk a jeho svět s didaktikou II.  Důraz je kladen na propojení teoretických poznatků s praktickými dovednostmi. Stěžejní témata tohoto bloku jsou zdraví, bezpečí a finanční gramotnost. Důraz je kladen na moderní výukové strategie, jako je činnostní učení, projektová výuka, experimentování a badatelsky orientovaná výuka. Praktické aktivity budou zaměřeny na rozvoj kritického myšlení a plánování. Studenti se naučí efektivně přizpůsobit výuku individuálním potřebám dětí a budou vybaveni metodami, které podporují tvořivost, spolupráci a samostatné objevování. | 
| Předpoklady | 
| nespecifikováno | 
| Hodnoticí metody a kritéria | 
| nespecifikováno | 
| Doporučená literatura | 
|  | 
| Studijní plány, ve kterých se předmět nachází | 
| Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr | 
|---|