Dialogue metods(conversation,discussion,brainstorming), Self-study (text study, reading, problematic tasks, practical tasks, experiments, research, written assignments), Active metods (simulation, situational contingency methods, drama,acting, namagerial acting )
- Home preparation for classes
- 12 hours per semester
- Class attendance
- 14 hours per semester
- Semestral paper
- 28 hours per semester
- Preparation for credit
- 6 hours per semester
|
-
AMIROVÁ, A.; REJCHRTOVÁ, A.; FIEDLEROVÁ, M. Metody a aktivity dramatické výchovy v předškolním vzdělávání. Praha: RAABE, 2019. ISBN 978-80-7496-430-5.
-
BEDNÁŘOVÁ, J., ŠMARDOVÁ, V.. Školní zralost. Co by mělo umět dítě před vstupem do školy. Brno:Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-2569-4.
-
FUCHS, E. et. al. Rozvoj předmatematických představ dětí předškolního věku. Praha: Jednota českých matematiků a fyziků, 2015. ISBN 978-80-7015-022-1.
-
KOŽELUHOVÁ, E. Čtenářské strategie u předškolních dětí a nečtenářů. Praha: Portál, 2022. ISBN 978-80-262-1858-6.
-
KRÜGER, K., ŠAFRÁNKOVÁ, K. Čteme s nečtenáři a učíme je kriticky myslet.. Dobříš: Nakladatelství Šafrán, 2021. ISBN 978-80-907087-9-2.
-
OPRAVILOVÁ, E. Předškolní pedagogika. Praha: Grada, 2016. ISBN 978-80-247-5107-8.
-
SMOLÍKOVÁ, K. Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání. Praha: Výzkumný ústav pedagogický, 2017. ISBN 978-80-87000-35-5.
-
SYSLOVÁ, Z. Didaktika mateřské školy. Wolters Kluwer, 2019. ISBN 978-80-7478-354-8.
-
ŠMELOVÁ, E., PRÁŠILOVÁ, M., a kol. Didaktika předškolního vzdělávání. Praha: Portál, 2018. ISBN 978-80-262-1302-4.
|