Název předmětu | Člověk a jeho svět 3 |
---|---|
Kód předmětu | KPV/KZCS3 |
Organizační forma výuky | Seminář |
Úroveň předmětu | Magisterský |
Rok studia | 4 |
Semestr | Zimní |
Počet ECTS kreditů | 4 |
Vyučovací jazyk | Čeština |
Statut předmětu | Povinný |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
nespecifikováno
|
Studijní aktivity a metody výuky |
nespecifikováno |
Výstupy z učení |
Předmět se zaměřuje na přírodovědně-vlastivědné učivo vztažené k místnímu regionu (místní krajině). V teoretické rovině vychází z koncepce regionálního principu ve vzdělávání. V praktické části je akcentováno poznávání vlastivědných a přírodovědných (ekosystémový přístup) vazeb ve skutečné krajině. Studenti následně vytvářejí svůj vlastní návrh přírodovědně-vlastivědné terénní výuky pro žáky 1. stupně ZŠ v okolí univerzity a tuto modelovou výuku realizují. Důraz je kladen na práci s konceptem ,,místa" a jeho didaktickým využitím převážně v oblasti afektivních výchovně-vzdělávacích cílů. Snahou je, aby se takto koncipovaná integrovaná terénní výuka opírala o environmentální výchovu a směřovala k formování environmentálně gramotných jedinců.
|
Předpoklady |
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria |
nespecifikováno
|
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
---|