Vyučující
|
-
Picková Helena, Mgr. Ph.D.
-
Johnová Jana, PhDr. Ph.D.
-
Valešová Hana, PhDr. Ph.D.
-
Konvalinková Jana, MgA. Ph.D.
-
Pechová Zuzana, Mgr. Ph.D.
-
Břehovský Jiří, Mgr. Ph.D.
-
Vykoukalová Věra, PhDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Obsah seminářů: - Vzdělávací oblasti na 1.stupni - ŠVP, tvorba tematických plánů - Integrace předmětů, mezipředmětové vztahy - Tematická výuka - Projektová výuka - Mimoškolní edukace, výuka v přírodě - Reflexe oborově didaktických kompetencí studenta, práce s Nástrojem pro sebehodnocení
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogické metody (diskuze, rozhovor, brainstorming), Pozorování, Cvičení
|
Výstupy z učení
|
Cílem seminářů je reflektovat zkušenosti studentů v průběhu praxe oborově integrační s důrazem na reflexi oborově didaktických příprav výuky a na jejich realizaci s mezipředmětovým akcentem.
Teoretické poznatky a praktické dovednosti z požadované oblasti.
|
Předpoklady
|
Základní orientace v oboru.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Praktická demonstrace získaných dovedností, Ústní prezentace samostatné práce studenta
Aktivní účast na seminářích, analýza jevů a situací z praxe
|
Doporučená literatura
|
-
KORTHAGEN, F. A. J. et al. Jak spojit praxi s teorií: didaktika realistického vzdělávání učitelů. Brno: Paido, 2011. ISBN 978-80-7315-221-5.
-
TOMKOVÁ, A., KAŠOVÁ, J., DVOŘÁKOVÁ, M. Učíme v projektech. Praha: Portál. 2009.
|