-
BARTOŇOVÁ, M.; SEDLÁČKOVÁ, A.; VÍTKOVÁ, M. Inkluzivní didaktika v praxi základní školy: teorie, výzkum a praxe.. Brno: MU, 2020. ISBN 978-80-210-9585-.
-
BARTOŇOVÁ, M.; VÍTKOVÁ, M. Efektivní vyučování v heterogenní třídě se zřetelem na metody a učební strategie.. Brno:MU, 2020. ISBN 978-80-210-9584-7.
-
BENDL, S., HANUŠOVÁ, J., LINKOVÁ, M. Žák s problémovým chováním: cesta institucionální pomoci. Praha: Triton, 2016. ISBN 978-80-7387-703-3.
-
BENDL, S. Školní kázeň v teorii a praxi: učebnice pro studenty učitelství. Praha: Triton, 2011. ISBN 978-80-7387-432-2.
-
DOSTÁL, J. Badatelsky orientovaná výuka: pojetí, podstata, význam a přínosy.. Olomouc: UPOL, 2015. ISBN 978-80-244-4393-5.
-
FRYČ, J., MATUŠKOVÁ, Z., KATZOVÁ, P. . Strategie vzdělávací politiky ČR do roku 2030+. Praha: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy, 2020. ISBN 978-80-87601-46-4.
-
HELUS, Z. Dítě v osobnostním pojetí : obrat k dítěti jako výzva a úkol pro učitele i rodiče. 2. přepr. a rozš. vyd. Praha: Portál, 2009..
-
KASÍKOVÁ, H. Kooperativní učení, kooperativní škola. Praha: Portál, 2016. ISBN 978-80-262-0983-6.
-
KOLÁŘ, M. Nová cesta k léčbě šikany. Praha: Portál, 2011. ISBN 978-80-7367-871-5.
-
KRATOCHÍLOVÁ, J., HORKÁ, H., CHALOUPKOVÁ, L. Rozvoj osobnostních a profesních kompetencí učitele 1. stupně základní školy.. Brno: MU, 2015. ISBN 978-80-210-7894-9.
-
KRATOCHVÍLOVÁ, J. Teorie a praxe projektové výuky. Brno: Masarykova univerzita, 2016. ISBN 978-80-210-8163-5.
-
LUKÁŠOVÁ-KANTORKOVÁ, H. Cesty k pedagogice obratu. Ostrava: Ostravská univerzita, 2013. ISBN 978-80-7464-222-7.
-
NĚMEC, Z. "Zvedněte ruce, kdo půjde do míst, kde necítí uznání": o segregaci romských žáků ve vzdělávání. Praha: UK, 2020. ISBN 978-80-7603-219-4.
-
PÁCHOVÁ, A., BITTNEROVÁ, D., FRANKE, A., RENDL, M., SMETÁČKOVÁ, I. Školní a mimoškolní vzdělávání žáků z vyloučených lokalit.. Praha: PedF UK, 2018. ISBN 978-80-7603-002-2.
-
POCHE KARGEROVÁ, J.. Spolupráce s rodinou a komunitou v programu Začít spolu. Praha: Pasparta Publishing, 2019. ISBN 978-80-88290-27-8.
-
PRŮCHA, Jan. Moderní pedagogika. Praha: Portál, 2017. ISBN 978-80-262-1228-7.
-
RICHTEROVÁ, M., ZVÍROTSKÝ, M., BENDL, S. Šikana v otázkách a odpovědích. Praha: PedF UK, 2022. ISBN 8-80-7603-300-9.
-
SMETÁČKOVÁ, I., ŠTECH, S., VIKTOROVÁ, I., MARTANOVÁ, V., PÁCHOVÁ, A., FRANCOVÁ, V. Učitelské vyhoření: proč vzniká a jak se proti němu bránit. Praha: Portál, 2020. ISBN 978-80-262-1668-1.
-
STARÝ, K., LAUFKOVÁ, V. Formativní hodnocení ve výuce. Praha: Portál, 2016. ISBN 978-80-262-1001-6.
-
ŠEĎOVÁ, K., ŠALAMOUNOVÁ, Z., ŠVAŘÍČEK, R., SEDLÁČEK, M., MAJCÍK, M., NAVRÁTILOVÁ, J. Výuková komunikace. Brno: MU, 2019. ISBN 978-80-210-9529-8.
-
ŠEĎOVÁ, K., ŠVAŘÍČEK, R., SEDLÁČEK, M., ŠALAMOUNOVÁ, Z. Jak se učitelé učí: cestou profesního rozvoje k dialogickému vyučování.. Brno: MU, 2016. ISBN 978-80-210-8462-9.
-
ŠMELOVÁ, E.; PROVÁZKOVÁ STOLINSKÁ, D.; RAŠKOVÁ, M. Primární a preprimární vzdělávání s akcentem na eliminaci rizik v kontextu zajištění rovných příležitostí.. Olomouc: UPOL, 2021. ISBN 978-80-244-6099-4.
-
TITLMANOVÁ, M.. Prevence rizikového chování: praktická příručka pro práci se třídou. Praha: Univerzita Karlova, 2019. ISBN 978-80-7603-034-3.
-
ZVÍROTSKÝ, M., BENDL. S., RICHTEROVÁ, M. Příběh školní šikany: učebnice pro pedagogické pracovníky. Praha: Karolinum, 2022. ISBN 978-80-246-4825-5.
|