Vyučující
|
-
Slowik Miroslav, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Aktuální didaktické metody, alternativní a inovativní výuka. Úplné a aktuální informace o předmětu včetně sylabu a elektronických opor jsou dostupné na: https://elearning.tul.cz/course/index.php?categoryid=342
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogické metody (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Účast na výuce
- 28 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 30 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 32 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Je určena studentům, kteří již absolvovali předmět Didaktika španělštiny 1. Předmět se zaměřuje na základní i aktuální témata z mezinárodní perspektivy lingvodidaktické teorie a praxe. Např. práce s heterogenní třídou, individualizace ve vyučování, komunikace ve výuce, uspořádání sociálních vztahů ve vyučování (soutěživé vs. kooperativní učení), reproduktivní a produktivní metody výuky a inkluzivní vzdělávání. Studenti rovněž získají přehled o alternativních a inovativních pedagogických modelech výuky.
Aktuální didaktické metody, alternativní a inovativní výuka.
|
Předpoklady
|
Splnění Didaktiky španělštiny 1.
KRO/DS1
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Test
Účast na seminářích, prezentace, písemný zápočtový test.
|
Doporučená literatura
|
-
ENCINA ALONSO, VICTORIA ÁNGELES. Soy profesor/a: aprender a enseňar 1. Madrid: Edelsa, 2012..
-
ENCINA ALONSO, VICTORIA ÁNGELES. Soy profesor/a: aprender a enseňar 2. Madrid: Edelsa, 2011..
|