Vyučující
|
-
Slowik Miroslav, Mgr. Ph.D.
-
Hotařová Liana, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Studijní obor Španělský jazyk se zaměřením na vzdělávání je tvořen částí lingvistickou, literárněvědnou a lingvodidaktickou. Aktuální informace o jednotlivých předmětech je možno nalézt v sylabech umístěných na webových stránkách Katedry románských jazyků: https://kro.fp.tul.cz/ a na e-learningu: https://elearning.tul.cz/course/index.php?categoryid=342
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogické metody (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Příprava na zkoušku
- 24 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 56 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 40 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Výuka je zaměřena na rozvíjení všech komunikativních dovedností a dosažení rozvinuté úrovně B1. Cílem je plynulá komunikace, prohloubení slovní zásoby a procvičování gramatických jevů, obzvláště subjunktivních časů. Výuka je doplňována autentickými materiály, novinovými články (El País, ABC), poslechem krátkých zpráv a pod. Studenti se v těchto materiálech naučí vyhledávat důležité informace a interpretovat je ostatním.
Teoretické znalosti a praktické dovednosti v oboru.
|
Předpoklady
|
Předpokladem je přiměřená jazyková znalost.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Rozhovor
Zápočet: Aktivní účast na hodinách a vypracování zadaných úkolů. Zápočtový test.
|
Doporučená literatura
|
-
CORPAS, Jaime - GARMENDI, Agustin - SORIANO, Carmen. Aula Internacional 3. Barcelona: Difusión, 2013..
|