Vyučující
|
-
Kuprová Klára, PhDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Přednášky: 1. Organizace ziskového charakteru (profesionální sportovní kluby, cestovní kanceláře, marketingové agentury, obchodní společnosti poskytující sportovní služby). 2. Organizace neziskového charakteru (spolky, veřejně prospěšné společnosti, zájmová sdružení, nadace a nadační fondy, veřejnoprávní a soukromoprávní organizace). 3. Možnosti dotačních programů (výzvy, zatížení, organizace). 4. Základy sponzoringu (nabídky, oslovení společností, vyhodnocení spolupráce). 5. Reklama (základní postupy, finanční analýzy, přínosy, náročnost, virální reklama). 6. Profesionální sport úloha, média, management sportovců, hodnocení výsledků. 7. Řízení lidských zdrojů ve sportu specifika řízení a hodnocení lidských zdrojů ve sportovních organizacích. Cvičení: 1.- 7. Sportovní akce organizované, řízené a vyhodnocené studenty.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Projektová výuka, Skupinová konzultace, Přednáška
- Účast na výuce
- 28 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 10 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku
- 25 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětu je seznámit studenty s problematikou organizace a řízení sportovních akcí, s marketingem, se sponzoringem a reklamou.
Student získá odborné kompetence ve smyslu kurikula akreditovaného oboru.
|
Předpoklady
|
Korekvizita: Organizace a řízení sportovních akcí 1
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Ústní zkouška, Prezentace tvůrčí a umělecké činnosti studenta
Zápočtové požadavky: Aktivní docházka na výuku, organizace a řízení sportovní akce pro studenty. Zkouškové požadavky: Ústní zkouška.
|
Doporučená literatura
|
-
BLAŽEK, L. Management. Organizování, rozhodování, ovlivňování. Praha: Grada, 2014. ISBN 978-80-247-4429-2.
-
ČÁSLAVOVÁ, E. Management v tělesné výchově a sportu. Praha : UK, 2004. ISBN 80-246-0050-1.
-
KUNZ, V. Sportovní marketing CSR a sponzoring. Praha: Grada, 2018. ISBN 978-80-271-0560-1.
-
SVOZILOVÁ, A. Projektový management. Praha: Grada, 2006. ISBN 80-247-1501-5.
|