Vyučující
|
-
Stolín Jan, doc. M.A.
-
Loskot Richard, MgA.
-
Prokeš Jaroslav, MgA. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Student má na základě znalosti z 1. semestru sám definovat rozsah své budoucí profese a najít vlastní zadání, které jeho definici optimálně prezentuje. Zpracování potrvá celý semestr a vychází opět z rozdělení do 4 bloků: průzkum, analýza, koncept, design a prezentace. 1. Průzkum 2. Analýza 3. Koncept 4. Koncept 5. - 12. Design 13. Prezentace 14. Prezentace ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Jednotlivé korektury zadání a skupinová diskuze k tematice studovaného oboru. Cvičení navazuje na rezultáty semináře ve formě vlastní kreativní a analytické práce.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Samostatná tvůrčí a umělecká činnost studenta
- Příprava na zkoušku
- 250 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 224 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
První ročník je chápán jako úvodní, kde studenti objevují prostor své budoucí profese k čemuž mu pomáhají zadání v jednotlivých semestrech. V druhém semestru se studenti propracovávají k vlastní definici své budoucí profese. To znamená, že musí sami definovat zadání, které se nachází v poli jejich působnosti.
Propojení teoretických základů s kreativní prací designérů.
|
Předpoklady
|
Nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Prezentace tvůrčí a umělecké činnosti studenta
Otevřenost k různým názorům, schopnost vytvořit si vlastní názor, kreativita a sebekritika. Výtvarné schopnosti.
|
Doporučená literatura
|
-
Díaz, F.:. Resonance. Charta Art Books, 2009.
-
Kahn, L.:. Ticho a světlo. Řevnice, Arbor vitae, 2002.
-
Kappel, P., Sýkorová:. Rozhovory se Zdenkem Sýrokou. Gallery, 2010.
-
Moholy-Nagy, L.:. Od materiálu k architektuře. Triáda, 2002.
-
Srp, K., Malich, K.:. Galerie Zdeněk Sklenář. Praha, 2012.
|