Vyučující
|
-
Charvát Richard, Ing. Ph.D.
-
Rouha Jan, MgA.
|
Obsah předmětu
|
- Úvod do programování a jeho využití v umělecké tvorbě - Základy algoritmizace a struktury dat - Seznámení s prostředím pro vývojové prostředky - Základy HTML 5 - Praktické cvičení: vytváření webových stránek s HTML 5 - Základy CSS 3 - Praktické cvičení: úpravy vzhledu webových stránek s CSS 3 - Základy JavaScriptu - Praktické cvičení: interaktivní prvky na webových stránkách s JavaScriptem - Práce s verzovacím systémem pro ukládání a správu kódu - Tvorba autorského portfolia - teoretický úvod - Praktické cvičení: vytváření a správa autorského portfolia - Závěrečné hodnocení a reflexe
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
nespecifikováno
|
Výstupy z učení
|
Navazující technický předmět rozšiuje znalosti studentů v oblasti programování a webové tvorby, přičemž klade důraz na pokročilejší techniky a násroje. Studenti se budou zabývat složitějšími strukturami dat, pokročilými funkcemi JavaSciptu a intergrací různých technologií do svých projektů. Důraz je kladen na trvorbu interaktivních a dynamických webových aplikací s ohledem na uživatelskou přivětivost a estetiku. Zároveň bude pokračováno v rozvoji autorského portfolia, které budou studenti průběžně aktualizovat.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
|
Doporučená literatura
|
-
Greenbeg, I. Creative Coding and Computational Generative Art. Apress Company.
-
Reas, C., Fry, B.:. Getting Started with Processing 2nd. Maker Media.
-
REAS, C., FRY, B.: PROCESSING. , A Programming Handbook for Visual Designers and Artists. MIT Press, 2007.
-
Shiffman, D.:. The Nature Of Code.
|