|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Informace o specializaci Pedagogická studia
Název specializace
|
Pedagogická studia
|
Zkratka specializace
|
PGS
|
Platnost
|
2020 -
|
Číslo specializace
|
B0111A190021PGS
|
Číslo zaměření
|
00
|
Forma studia
|
Prezenční
|
Typ studia
|
Bakalářský
|
Limit kreditů
|
180
|
St. délka studia
|
3
|
Max. délka studia
|
7
|
Počet etap
|
1
|
Garant specializace
|
Kasperová Dana, doc. PhDr. Ph.D.
|
Vzdělávací cíle
|
-
|
Anotace
|
Studijní program usiluje o osobnostní a pedagogický rozvoj v oblasti výtvarné, hudební, dramatické, jazykově-literární, tělesné, environmentální a informační výchovy. Studium je vedeno v úzkém sepětí s pedagogickou praxí.
|
Profil specializace
|
|
Další informace o specializaci
Další informace o specializaci
|
Profil absolventa
|
Po ukončení studia bude absolvent schopen: " připravit, vést a hodnotit výchovně vzdělávací programy (kurzy, vzdělávací programy, kroužky, výukové programy, tábory atd.) v různých volnočasových oblastech, zahrnujících práci ve školních družinách, školních klubech, domovech dětí a mládeže, občanských sdruženích, střediskách ekologické výchovy, firmách nabízejících teambuildingové programy a dalších typech organizací.
|
Předpokládaná uplatnitelnost absolventů oboru na trhu práce
|
Absolvent se uplatní v pedagogické oblasti, v oblasti neformálního vzdělávání, v oblasti vedení volnočasových aktivit. Absolventi najdou uplatnění jak ve školních klubech, střediscích volného času, tak i v různých vzdělávacích institucích. Absolvent uplatní teoretické znalosti i dovednosti některého ze specifických směrů mimoškolního vzdělávání: tělesná, výtvarná, hudební, dramatická, literární, informační, environmentální výchova.
|
Jaké pracovní pozice může absolvent zastávat
|
Absolvent se uplatní v pedagogické oblasti, v oblasti neformálního vzdělávání, v oblasti vedení volnočasových aktivit. Absolventi najdou uplatnění jak ve školních klubech, střediscích volného času, tak i v různých vzdělávacích institucích. Absolvent uplatní teoretické znalosti i dovednosti některého ze specifických směrů mimoškolního vzdělávání: tělesná, výtvarná, hudební, dramatická, literární, informační, environmentální výchova.
|
|
|
|