|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Informace o programu Chemie
Název programu
|
Chemie
|
Fakulta
|
FP
|
Platnost
|
2012 -
|
Typ studia
|
Bakalářský
|
Forma studia
|
Kombinovaná
|
St. délka studia
|
3
|
Max. délka studia
|
7
|
Udělovaný titul
|
Bakalář
|
Limit kreditů
|
180
|
Vykazován
|
Ano
|
Garant programu
|
Šlamborová Irena, doc. Mgr. Ph.D.
|
Jazyk
|
Čeština
|
Vzdělávací cíle
|
Cílem studia v programu Chemie bakalářského oboru Chemie se zaměřením na vzdělávání je v převážné většině případů příprava na pokračování ve studiu v navazujícím magisterském programu na TUL.
|
Profil studijního programu
|
akademický
|
Číslo akreditace studijního programu
|
Zákon č. 168/2018 Sb.
|
Studijní program je již akreditován podle novely VŠ zákona
|
Ne
|
Studijní program je akreditován v rámci institucionální akreditace
|
Ne
|
Předpokládaný počet přijímaných uchazečů o studium
|
10
|
Kód klasifikace oborů vzdělávání ISCED
|
0588
|
Joint-degrees
|
Ne
|
Studijní program je akreditován do
|
31.12.2024
|
Další informace o programu
|
Návaznost na další studijní programy
|
ano
|
Obsahové zaměření studijního programu
|
Studijní program rozvíjí znalosti a schopnosti v celé šíři studovaného oboru.
|
Požadovaná zdravotní způsobilost
|
ne
|
Profil absolventa
|
Absolvent získá vědomosti a laboratorní dovednosti z jednotlivých oborů chemie, které bude schopen aplikovat v praxi. Absolvent je vybaven základními znalostmi a dovednostmi z obecné, anorganické, organické, analytické a fyzikální chemie, další nadstavbou jsou znalosti z biochemie a dalších mezioborových předmětů, které si volí jako předměty volitelné nebo povinně volitelné. Orientuje se v základních laboratorních metodách a jejich aplikacích. Zná základní předpisy pro hygienu a bezpečnost páce v chemické laboratoři a pro práci s jedy. Dokáže navrhnout a vypracovat projekt, který dokáže prezentovat a obhájit. Umí využívat výpočetní techniku k řešení a vyhodnocení experimentů, ke zpracování výsledků. Je připraven na další studium v rámci navazujících studijních programů Chemie se zaměřením na vzdělávání.
|
Služby a podpůrná opatření pro uchazeče a studenty se zdravotním postižením
|
žádné
|
Předpokládaná uplatnitelnost absolventů studijního programu na trhu práce
|
ano
|
Oznámení, že daný studijní program je zaměřen na přípravu k výkonu regulovaného povolání
|
ne
|
Jaké pracovní pozice může absolvent zastávat
|
Po absolvování bakalářského studia SP Specializace v pedagogice, studijní obor Chemie se zaměřením na vzdělávání, je počítáno s pokračováním v navazujícím magisterském učitelském studiu na FP TUL či na jiné vysoké škole v ČR. Absolvent se uplatní v soukromé vzdělávací sféře, je schopen zaujímat pozice v rámci soukromého sektoru zaměřeného na vzdělávání, další vzdělávání, vzdělávací a pedagogickou práci v rámci volného času. Absolventi se mohou uplatnit v státní sféře, zejména ve vzdělávací oblasti. Absolventi se mohou dále uplatnit v jednotlivých společenských odvětvích příbuzných s jejich studovaným oborem v rámci středního managementu: absolventi chemie se zaměřením na vzdělávání se mohou uplatnit v oblasti laboratorní praxe (chemické analýzy, toxikologické laboratoře, biochemické laboratoře a další). Po navazujícím studiu se absolventi uplatní jako učitelé chemie a oborů příbuzných.
|
V případě uskutečňování studijního programu ve spolupráci se zahraniční VŠ, způsob akreditace studijního programu v zahraničí a podle jakého předpisu
|
ne
|
V případě uskutečňování studijního programu ve spolupráci s AVČR - na jakém pracovišti AVČR
|
ne
|
Oblast vzdělávání
|
Tematické okruhy
|
Chemie
|
Obecná chemie (70%) , Chemie materiálů (30%)
|
Název oboru |
Platnost |
Číslo oboru |
Zkratka, Spec.
|
Specializace |
Forma studia |
Typ studia |
Garant oboru |
Informatika se zaměřením na vzdělávání
|
2012 -
|
1802R023 |
IF, 0
|
0
|
Kombinovaná
|
Bakalářský
|
Koucký Miroslav, doc. RNDr. CSc.
|
Humanitní studia se zaměřením na vzdělávání
|
2012 -
|
6107R023 |
HU, 0
|
0
|
Kombinovaná
|
Bakalářský
|
Václavík David, doc. PhDr. Ph.D.
|
Historie se zaměřením na vzdělávání
|
2012 -
|
7105R056 |
DJ, 0
|
0
|
Kombinovaná
|
Bakalářský
|
Pažout Jaroslav, doc. PhDr. Ph.D.
|
Tělesná výchova se zaměřením na vzdělávání
|
2012 -
|
7401R014 |
TV, 0
|
0
|
Kombinovaná
|
Bakalářský
|
Suchomel Aleš, doc. PaedDr. Ph.D.
|
Fyzika se zaměřením na vzdělávání
|
2012 -
|
7504R006 |
FY, 0
|
0
|
Kombinovaná
|
Bakalářský
|
Kunc Štěpán, Ing. Ph.D.
|
Chemie se zaměřením na vzdělávání
|
2012 -
|
7504R009 |
CH, 0
|
0
|
Kombinovaná
|
Bakalářský
|
Šlamborová Irena, doc. Mgr. Ph.D.
|
Matematika se zaměřením na vzdělávání
|
2012 -
|
7504R015 |
MA, 0
|
0
|
Kombinovaná
|
Bakalářský
|
Brzezina Miroslav, doc. RNDr. CSc., dr. h. c.
|
Společný základ se zaměřením na vzdělávání
|
2012 -
|
7507R |
SP, 0
|
0
|
Kombinovaná
|
Bakalářský
|
Urbánek Petr, doc. PaedDr. Dr.
|
Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání
|
2007 -
|
7507R036 |
AJ, 0
|
0
|
Kombinovaná
|
Bakalářský
|
Mudure Michaela, Ph.D.
|
Německý jazyk se zaměřením na vzdělávání
|
2007 -
|
7507R041 |
NJ, 0
|
0
|
Kombinovaná
|
Bakalářský
|
Weber Tilo, Dr. phil. habil. Ph.D.
|
|
|
|