Tématem mé diplomové práce je posouzení rozdílných procvičovacích metod při opakování gramatického učiva žáků 1. stupně základní školy.
Zaměřila jsem se na metody procvičování gramatického učiva u žáků 3. tříd základních škol.
Cílem práce je provedení analýzy prostředků pro procvičování gramatického učiva a jejich dopad na znalosti žáků.
Zvolila jsem šest srovnávacích metod, které jsem použila v rámci výzkumu na vybraných školách.
Výsledky jsou zpracovány do tabulek a grafů.
Anotace v angličtině
The topic of my thesis is to assess different practicing methods when revising grammar curriculum at primary school.
The work is focused on the methods of practicing the grammar curriculum in the third grade at primary school.
The aim is to analyze the means for practicing grammar curriculum and their impact on students' knowledge.
I chose six comparative methods, which I used in research in selected schools.
Results are presented in tables and graphs.
Tématem mé diplomové práce je posouzení rozdílných procvičovacích metod při opakování gramatického učiva žáků 1. stupně základní školy.
Zaměřila jsem se na metody procvičování gramatického učiva u žáků 3. tříd základních škol.
Cílem práce je provedení analýzy prostředků pro procvičování gramatického učiva a jejich dopad na znalosti žáků.
Zvolila jsem šest srovnávacích metod, které jsem použila v rámci výzkumu na vybraných školách.
Výsledky jsou zpracovány do tabulek a grafů.
Anotace v angličtině
The topic of my thesis is to assess different practicing methods when revising grammar curriculum at primary school.
The work is focused on the methods of practicing the grammar curriculum in the third grade at primary school.
The aim is to analyze the means for practicing grammar curriculum and their impact on students' knowledge.
I chose six comparative methods, which I used in research in selected schools.
Results are presented in tables and graphs.
Cílem práce je zjistit vliv rozdílných procvičovacích metod na úspěšnost žáků při opakování gramatického učiva.. Práce se bude dále zabývat účinností jednotlivých metod a preferencemi žáků při jejich výběru.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je zjistit vliv rozdílných procvičovacích metod na úspěšnost žáků při opakování gramatického učiva.. Práce se bude dále zabývat účinností jednotlivých metod a preferencemi žáků při jejich výběru.
Seznam doporučené literatury
BLUMENTRITTOVÁ, V. BUKÁČKOVÁ, J. Český jazyk zábavně. BLUG. ISBN 80-85635-98-4
KOLEKTIV PRACOVNÍKU,Pravidla českého pravopisu. 1. vyd. Praha: Fortuna, 2002. ISBN 80-200-0475-0
HLAVÁČOVÁ, E. SEDLÁČEK, B. Český pravopis. Praha: BLUG, 1996.
ISBN 80-85635-66-6
ŠULC, P. Český jazyk 3.třída. Pierot. ISBN 978-80-7353-074-7
ŠULC, P. Poradím si s češtinou ve 3.třídě. Pierot. ISBN 978-80-7353098-3
Seznam doporučené literatury
BLUMENTRITTOVÁ, V. BUKÁČKOVÁ, J. Český jazyk zábavně. BLUG. ISBN 80-85635-98-4
KOLEKTIV PRACOVNÍKU,Pravidla českého pravopisu. 1. vyd. Praha: Fortuna, 2002. ISBN 80-200-0475-0
HLAVÁČOVÁ, E. SEDLÁČEK, B. Český pravopis. Praha: BLUG, 1996.
ISBN 80-85635-66-6
ŠULC, P. Český jazyk 3.třída. Pierot. ISBN 978-80-7353-074-7
ŠULC, P. Poradím si s češtinou ve 3.třídě. Pierot. ISBN 978-80-7353098-3