- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Název v angličtině, Anotace, Anotace v angličtině, Klíčová slova, Klíčová slova v angličtině, Přílohy volně vložené, Rozsah práce
Hlavní téma
Socializace a komunikace dítěte prostřednictvím výtvarných činností
Hlavní téma v angličtině
Socialization and communication of child through Visual Art activities
Název dle studenta
Socializace a komunikace dítěte prostřednictvím výtvarných činností
Porovnat rozdíl vyjadřovacích schopností dětí z různých kultur prostřednictvím výtvarných činností.
Zásady pro vypracování
Porovnat rozdíl vyjadřovacích schopností dětí z různých kultur prostřednictvím výtvarných činností.
Seznam doporučené literatury
Maňák, J. Cesty pedagogického výzkumu. Brno: Paido, 2004.
PhDr. Mullerová, S. Komunikační dovednosti. Tecnická Univerzita v Liberci, 2002.
Roeselová, V. Techniky ve výtvarné výchově. Praha: Sarah, 1996.
Roeselová, V. Linie, barva, tvar ve výtvarné výchově. Praha: Sarah, 1997. Slavík, J.; Slavíková, V.; Sylva Eliášová, S. Dívej se, tvoř a povídej! Praha: Portál, 2007.
Seznam doporučené literatury
Maňák, J. Cesty pedagogického výzkumu. Brno: Paido, 2004.
PhDr. Mullerová, S. Komunikační dovednosti. Tecnická Univerzita v Liberci, 2002.
Roeselová, V. Techniky ve výtvarné výchově. Praha: Sarah, 1996.
Roeselová, V. Linie, barva, tvar ve výtvarné výchově. Praha: Sarah, 1997. Slavík, J.; Slavíková, V.; Sylva Eliášová, S. Dívej se, tvoř a povídej! Praha: Portál, 2007.