Tato bakalářská práce porovná e-learningové systémy EduBase2, iŠkola, LMS Unifor, které by bylo možné vhodně využít na úplných základních školách nebo popřípadě na školách středních.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is to compare e-learning systems EduBase2, iŠkola and LMSUnifor. These systems would be possible to use in all grades of elementary schools and high schools.
Klíčová slova
E-learning, komparace, Learning Management Systém, testovací prostředí, tutor
Klíčová slova v angličtině
E-learning, comparison, Learning Management Systém, testing environment, tutor
Rozsah průvodní práce
59
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce porovná e-learningové systémy EduBase2, iŠkola, LMS Unifor, které by bylo možné vhodně využít na úplných základních školách nebo popřípadě na školách středních.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is to compare e-learning systems EduBase2, iŠkola and LMSUnifor. These systems would be possible to use in all grades of elementary schools and high schools.
Klíčová slova
E-learning, komparace, Learning Management Systém, testovací prostředí, tutor
Klíčová slova v angličtině
E-learning, comparison, Learning Management Systém, testing environment, tutor
Zásady pro vypracování
1. Seznámit se s již publikovanými materiály jak k tématu e-learningových prostředí, tak i k tématu e-learningu v obecnější rovině.
2. Stanovit kritéria komparace těchto prostředí s akcentací pohledu oboru IT.
3. Vhodně vybrat tři e-learningová prostředí a seznámit se s jejich dokumentací.
4. Vytvořit materiál aplikovatelný v rámci e-learningu a na dvou disjunktních skupinách ho ve vybraných prostředích otestovat.
5. Na základě získaných dat provést komparaci podle stanovených kritérií.
Zásady pro vypracování
1. Seznámit se s již publikovanými materiály jak k tématu e-learningových prostředí, tak i k tématu e-learningu v obecnější rovině.
2. Stanovit kritéria komparace těchto prostředí s akcentací pohledu oboru IT.
3. Vhodně vybrat tři e-learningová prostředí a seznámit se s jejich dokumentací.
4. Vytvořit materiál aplikovatelný v rámci e-learningu a na dvou disjunktních skupinách ho ve vybraných prostředích otestovat.
5. Na základě získaných dat provést komparaci podle stanovených kritérií.
Seznam doporučené literatury
[1] Kopecký, K. E-learning (nejen) pro pedagogy. Olomouc: Hanex, 2006. ISBN 80 85783 50-9.
[2] E-learning centrum. [online]. CMStuning. [cit. 30. 9. 2010]. Dostupné z http://www.mc2.cz.
[3] Křipač, M., Brandejs, M. Systémová implementace elektronické podpory výuky. [online]. 2005. [cit. 30. 9. 2010]. Dostupné z http://is.munic.cz/clanky/2005_sco_kripac.pl.
Seznam doporučené literatury
[1] Kopecký, K. E-learning (nejen) pro pedagogy. Olomouc: Hanex, 2006. ISBN 80 85783 50-9.
[2] E-learning centrum. [online]. CMStuning. [cit. 30. 9. 2010]. Dostupné z http://www.mc2.cz.
[3] Křipač, M., Brandejs, M. Systémová implementace elektronické podpory výuky. [online]. 2005. [cit. 30. 9. 2010]. Dostupné z http://is.munic.cz/clanky/2005_sco_kripac.pl.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.